ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام در کنار اسنپدراگون 660، از دو چیپست جدید خانواده 63x هم رونمایی می کند

روز گذشته برایتان نوشتیم که کمپانی کوالکام قصد دارد روز 9 مه (19 اردیبهشت ماه) از چیپست میان رده اسنپدراگون 660 رونمایی کند و از همین حالا، دعوت نامه های این رویداد را هم برای اصحاب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

روز گذشته برایتان نوشتیم که کمپانی کوالکام قصد دارد روز 9 مه (19 اردیبهشت ماه) از چیپست میان رده اسنپدراگون 660 رونمایی کند و از همین حالا، دعوت نامه های این رویداد را هم برای اصحاب رسانه ارسال کرده است. اسنپدراگون 660 قرار است دنباله رو راه چیپست اسنپدراگون 652 باشد، اما به گفته دو افشاگر مطرح توییتر، باید منتظر رونمایی از دو مدل چیپست دیگر نیز باشیم.

به گفته افشاگر چینی mmddj_china در شبکه اجتماعی توییتر، کمپانی مورد اشاره در کنار اسنپدراگون 660، از چیپست های اسنپدراگون 630 و 635 هم رونمایی به عمل خواهد آورد که البته هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری آنها در دسترس نیست. اما قطعاً می توان گفت که این دو چیپست از اسنپدراگون 660 ضعیف تر و ارزان قیمت تر خواهند بود.

اسنپدراگون 660، درست مانند اسنپدراگون 820 از هسته های شخصی سازی شده Kryo بهره می برد

همانطور که در گزارش قبلی خوانده اید، اسنپدراگون 660 از هسته های شخصی سازی شده Kryo بهره می برد (درست مانند اسنپدراگون 820) و به ترکیبی از چهار پردازنده Cortex-A73 با کلاک 2.2 گیگاهرتز و چهار پردازنده Cortex-A53 با کلاک 1.9 گیگاهرتز تجهیز شده است. پردازشگر گرافیکی آدرنو 512 هم برای اولین بار راه خود را به این چیپست باز کرده و شاهد رونمایی آن نیز طی مراسم کوالکام خواهیم بود.

شایعات قبلی مشخص کرده بودند که اسنپدراگون 660 از حافظه UFS 2.1 پشتیبانی کرده و با دو ماژول رم LPDDR4 با کلاک 1866 مگاهرتز عرضه می گردد. همچنین گفته شده که تولید انبوه چیپست طی سه ماهه جاری میلادی آغاز شده و انتظار می رود در نقش قلب تپنده موبایل های تازه کمپانی هایی مانند نوکیا، شیائومی، اوپو و ویوو ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بسیار عالیه
    باید قبول کرد که اختلاف بین میان رده با پرچمدار تقریبا به صفر رسیده و تفاوت فاحشی در عملکرد دیده نمیشه درست مانند دوربین که اختلاف ها بسیار کم است

مطالب پیشنهادی