ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیمیل اندروید از این پس به شما بابت حمله های فیشینگ هشدار می دهد

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که از هفته آینده، کاربران نسخه اندروید جیمیل قابلیت امنیتی جدیدی دریافت می کنند تا در محیط مطمئن تری از ایمیل های خود نگهداری نمایند. به محض دریافت این به روز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که از هفته آینده، کاربران نسخه اندروید جیمیل قابلیت امنیتی جدیدی دریافت می کنند تا در محیط مطمئن تری از ایمیل های خود نگهداری نمایند. به محض دریافت این به روز رسانی، اپلیکیشن جیمیل پیش از آنکه وارد لینک های مشکوک درج شده در ایمیل ها بشوید، آن ها را بابت حمله های فیشینگ چک می کند.

اگر وبسایتی که قصد بازدید از آن را دارید حاوی محتوای مشکوک باشد، جیمیل بابت ورود به آن به شما هشدار می دهد تا بدین طریق ایمیل تان را از خطر هک شدن و نفوذ بدافزارها به دور نگه دارد.

جیمیل از این پس لینک ها را بابت حمله های فیشینگ چک می کند.

البته مسلم است که این قابلیت های امنیتی همیشه به درستی کار نمی کنند. مثلا ممکن است هنگام بازدید از یک سایت سالم و بدون مشکل هم هشدار امنیتی دریافت کنید، ولی به هر حال دریافت این هشدار بهتر از آن است که هرگز بابت خطرات احتمالی آگاه نباشید.

شاید بهترین کار برای دوری از خطراتی مثل حمله فیشینگ این باشد که روی لینک هایی که از بی خطر بودن آن ها 100 درصد مطمئن نیستید، به هیچ عنوان کلیک نکنید. آخرین به روز رسانی امنیتی جیمیل برای اندروید را می توانید همین حالا از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی