ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دوم خرداد در شانگهای روی صحنه می رود؛ احتمال رونمایی از سرفس پرو 5

هنوز چند روز بیشتر از رویداد آموزشی مایکروسافت موسوم به MicrosoftEDU نگذشته، مراسمی که در آن شاهد معرفی سیستم عامل «ویندوز 10 اِس» و «سرفس لپ تاپ» بودیم؛ با این حال ردموندی ها از مراسم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

هنوز چند روز بیشتر از رویداد آموزشی مایکروسافت موسوم به MicrosoftEDU نگذشته، مراسمی که در آن شاهد معرفی سیستم عامل «ویندوز 10 اِس» و «سرفس لپ تاپ» بودیم؛ با این حال ردموندی ها از مراسم بعدی خود خبر می دهند که در تاریخ 23 ماه مه (دوم خرداد) در شانگهای برگزار خواهد شد.

هنوز مکان دقیق برگزاری MicrosoftEvent مشخص نیست و نمی دانیم قرار است شاهد رونمایی از چه چیزی باشیم، با این حال ظاهراً مدیران مایکروسافت برنامه ویژه ای را تدارک دیده اند و می خواهند «آینده را به جهانیان نشان دهند.» برخی منابع خبری معتقدند این کمپانی محصولات سخت افزاری جدیدی را معرفی خواهد کرد.

احتمالاً مایکروسافت در این مراسم از سرفس پرو 5 رونمایی خواهد کرد

در شبکه های اجتماعی هم نشانه هایی از این مراسم به چشم می خورد؛ مثلاً پانوس پانای، نایب رئیس بخش دیوایس های این کمپانی و خالق سرفس در توییت خود با اشاره به رویداد فوق و زمان برگزاری آن، از هشتگ Surface# هم استفاده کرده که احتمال رونمایی از نسل جدید تبلت های حرفه ای مایکروسافت یعنی «سرفس پرو 5» را نشان می دهد.

البته کارشناسان معتقدند تفاوت چندانی بین نسل جدید سرفس پرو و نمونه های قبلی آن وجود ندارد. «پاول توروت» نویسنده معروف دنیای تکنولوژی ماه گذشته اظهار داشت که در این دستگاه از پردازنده های نسل هفتم اینتل موسوم به «کیبی لیک» استفاده می شود، ضمن اینکه درگاه شارژ اختصاصی در آن حفظ خواهد شد.

گفتنیست در هفته پیش رو کنفرانس «بیلد» 2017 مایکروسافت نیز برگزار خواهد شد که به صورت اختصاصی به نرم افزارها و پلتفرم ها اختصاص دارد و ما نیز در دیجیاتو به صورت کامل آن را پوشش خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kevin
    kevin | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    شک نکنید بازم سورپرایز تو راهه
    پانوس فوق العاده باهوشه

  • Rza.H
    Rza.H | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اگه USB C با کارایی thunderbolt 3.0 تووش نباشه، حداقل یکی یا ۲ تا، دیگه هاااا، بابا ترانسفورمر ASus دو سال پییش همه داره، تاندربولت ۳ هم داره،یعنی مایکروسافت میمیره، یه دو تا thunderbolt بزاره رو این دستگاه

مطالب پیشنهادی