ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ربات sfaceappbot؛ جوان تر به نظر برسید

دیگر اکثریت کاربران پلتفرم های همراه با اپلیکیشن FaceApp ساخته استودیو وایرلس لب آشنا هستند. این اپلیکیشن قادر است با انجام پردازش های مختلف روی چهره شما آن را دگرگون ساخته و تغییر دهد. حالا ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

دیگر اکثریت کاربران پلتفرم های همراه با اپلیکیشن FaceApp ساخته استودیو وایرلس لب آشنا هستند. این اپلیکیشن قادر است با انجام پردازش های مختلف روی چهره شما آن را دگرگون ساخته و تغییر دهد. حالا به لطف قابلیت ساخت ربات تلگرام شاهد رباتی مشابه با اپلیکیشن FaceApp در این پیام رسان محبوب هستیم.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات sfaceappbot@ را برایتان معرفی کنیم؛ با کمک ربات فوق می توانید چهره خود را تغییر داده، سبب شوید جوان تر به نظر برسید و از نتایج حاصل شگفت زده شوید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی sfaceappbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. پیش از هرچیزی ربات از شما می خواهد تا تصویر مورد نظر خود را برای اعمال تغییرات برایش بفرستید. لازم به ذکر است که در تصاویر ارسالی باید چهره به صورت کامل مشخص باشد.

پس از آن که تصویر مورد نظر خود را برای ربات فرستادید، sfaceappbot شروع به پردازش و تأیید آن می کند. پس از آن که تصویر شما با موفقیت تأیید شده قادر هستید از میان اموجی هایی که در اختیارتان قرار داده شده است یکی را به دلخواه انتخاب و چهره خود را پیر، جوان، زیبا و یا خنده دار نمایید و حتی نسخه مؤنث و مذکر خود را نیز مشاهده کنید.

همچنین قادر هستید با استفاده از این ربات دقیقاً همانند اپلیکیشن پر طرفدار FaceApp از چهره های تغییر کرده خود تصاویر کالج بسازید و بدین سبب آن را در شبکه های اجتماعی مختلف با دوستان و آشنایان تان به اشتراک بگذارید.

البته باید بدانید که پس از ثبت چند در خواست حساب شما قفل شده و sfaceappbot از شما می خواهد برای استفاده مجدد از ربات آن را به حداقل 5 نفر دیگر معرفی کنید. موردی که تنها برای جذب کاربر داخل این ربات تعبیه شده است و کار چندان خوشایندی به نظر نمی رسد.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فقط میتونی چند بار انجام بدی بعدش میخاد ممبر دعوت کنی :-))

  • Ali rasooli
    Ali rasooli | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

     ببخشید که این جا می پرسم. به نظرتون فروشگاه اینترنتی اروند کالا معتبره؟اگه کسی تجربه ای داره ممنون میشم که بگه

  • SEPEHR KH
    SEPEHR KH | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سلام دوستان

    • SEPEHR KH
      SEPEHR KH | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

      قشنگ گند زدم خیلی سیستم تایپ نظرتون بده

  • thepjt
    thepjt | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یادش به خیر ... همین چند سال پیش ، رتوش کردن با فتوشاپ برای خودش هنری بود ... البته قبل ترش که هر کس میتونست رتوش دستی رو عکسهای آنالوگ انجام بده ، ته فن و هنر و عکاسی بود کارش ...

مطالب پیشنهادی