ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میزان حافظه رم آیفون 8 اپل
تکنولوژی

کارشناسان: منتظر آیفون 8 با چهار گیگابایت حافظه رم نباشید

کارشناس موسسه تحقیقاتی مطرح «TrendForce» در گزارشی مدعی شده که نمی بایست امید چندانی به عرضه آیفون های جدید با رم ۴ گیگابایتی داشته باشیم و احتمالاً اپل محصولات امسال خود را با همان مقدار حافظه پیشین روانه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

کارشناس موسسه تحقیقاتی مطرح «TrendForce» در گزارشی مدعی شده که نمی بایست امید چندانی به عرضه آیفون های جدید با رم ۴ گیگابایتی داشته باشیم و احتمالاً اپل محصولات امسال خود را با همان مقدار حافظه پیشین روانه بازار سازد.

این تحلیلگر می گوید که افزایش قیمت قابل توجه چیپ های حافظه «LPDDR4» و عدم تناسب میزان عرضه و تقاضا سبب کندی رشد حجم متوسط حافظه رم تلفن های هوشمند در سال جاری شده است. به نحوی که این میانگین در حال حاضر حدود ۳.۲ گیگابایت است، در حالی که پیش بینی های قبلی رقمی در حدود ۳.۷ را نشان می داد.

افزایش قیمت تمام شده و بیشتر بودن تقاضا نسبت به عرضه قیمت چیپ های رم را افزایش داده

بر این اساس اگر اپل می خواهد به هدف بلند پروازانه عرضه ۲۰۰ میلیون آیفون در سال ۲۰۱۷ دست یابد، می بایست نسخه ۵.۸ اینچی مجهز به نمایشگر AMOLED و نسخه ۵.۵ اینچی پلاس را با رم ۳ و نسخه پایه را با همان رم ۲ گیگابایتی به بازار عرضه نماید.

نکته جالب اینجاست که بر خلاف ادعای منبعی در درون کمپانی فاکسکان، کارشناس TrendForce باور دارد که تنها بزرگترین مدل آیفون های امسال از نمایشگر AMOLED بهره خواهد برد. هنوز هم گمانه زنی ها در خصوص این موضوع متنوع است.

اپل در حال حاضر تنها آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی را با ۴ گیگابایت رم عرضه می کند و انتظار می رود که آیفون های سال ۲۰۱۸ به این میزان از حافظه رم دست بیابند.

شاید بسیاری از شنیدن این خبر ناامید شده باشند، اما واقعیت آن است که برای اکثر قریب به اتفاق کاربردهای موبایلی ۳ گیگابایت رم کاملاً کافی و پاسخگو خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • REZY
    REZY | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دوستانی که میگن اپل محدودیت داره مگه می‌خواهیم اورانیوم غنی کنیم ؟؟؟ درضمن هیچوقت اپل با بقیه شرکت ها مقایسه نکنین اپل سالی یکی ، دو مدل از محصولاتش میده بیرون و از نظر طراحی منحصر بفردن و طبیعی هستش که محصولاتش هم گرون باشن و اینکه سیستم عامل ios با اندروید هیچوقت مقایسه نکنین چون هر کدوم نکات مثبت و منفی خودشونو دارن تنها بحث سلیقه و به نوع کارایی که با گوشی می‌خواین انجام بدین این دو سیستم عامل رو از هم متمایز میکنه همین موفق باشید :)

    • hossien shi
      hossien shi | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

      پول اورانیوم غنی کردنو ازتون میگیره

  • soortex
    soortex | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آرمین‌ آب یخ پماد استفاده کن سری عزیزمممم???

  • Ali rasooli
    Ali rasooli | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

     ببخشید که این جا می پرسم. به نظرتون فروشگاه اینترنتی اروند کالا معتبره؟اگه کسی تجربه ای داره ممنون میشم که بگه

  • armin
    armin | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    @soortexهان چی شد تو شارژ باهاش کار کردی ?ترکید یه تیکش رفت تو مغز نداشتت خول شدی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی