ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس محتوای تلویزیونی فیسبوک احتمالاً در ماه آتی میلادی معرفی می شود

این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که فیسبوک در تلاش است تا شانس خود را در صنعت تلویزیون هم محک بزند. حال بر اساس گزارشی که در وبسایت Business Insider منتشر شده، کمپانی مورد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که فیسبوک در تلاش است تا شانس خود را در صنعت تلویزیون هم محک بزند. حال بر اساس گزارشی که در وبسایت Business Insider منتشر شده، کمپانی مورد اشاره در ماه آینده میلادی برنامه هایش برای ورود به این حوزه را معرفی می کند.

بر اساس گزارشات دریافتی از منابع متعدد، فیسبوک در نظر دارد تا ویدیوهایش را در دو دسته بندی متفاوت به نمایش گذارد. دسته اول مربوط به ویدیوهاییست که شبیه به محتوای معمول تلویزیون بوده و دارای مدت زمانی طولانی تر هستند و دسته دوم که ویدیوهایی با بازه زمانی پنج تا ده دقیقه بوده و در پلتفرم مذکور موارد مشابه با آنها به وفور یافت می شوند.

گفتنی است در گزارش ها آمده هدف فیسبوک بیشتر روی جذب مخاطبان نوجوان و جوان متمرکز شده که هم اکنون در حال کوچ به اسنپ چت و دیگر شبکه های اجتماعی مجازی هستند و در این مسیر از واقعیت مجازی به شکل سودمندی بهره خواهند برد.

محتوای ویدیویی فیسبوک از نظر بازه زمانی کلاً در دو دسته بندی متفاوت قرار می گیرند

لازم به ذکر است که احتمال می رود کمپانی مورد اشاره در بخش عظیمی از محتوای تلویزیونی خود، تبلیغات میان برنامه ای را در نظر گرفته باشد تا بتواند از این طریق، ویدیوها را به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران پلتفرم فیسبوک قرار دهد.

علاوه بر آن ناگفته نماند طبق اطلاعات منتشر شده در حال حاضر مهمترین مشکل در راه اندازی سرویس مذکور این است که آنها هنوز نمی دانند برنامه های تلویزیونی شان چگونه و به چه میزان مخاطبان را به خود جذب خواهند کرد. با این حال انتظار می رود کمپانی مورد بحث در ماه ژوئن سرویس تازه اش را معرفی کند اما هنوز اطلاعاتی از تاریخ بهره برداری از آن در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی