ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه 3.0 اپلیکیشن Opera Max با رابط کاربری و قابلیت های جدید منتشر شد

اپرا مکس، اپلیکیشن ذخیره کننده دیتا و ابزار قدرتمند مدیریت دیتای اندروید ساعاتی پیش به روز رسانی مهمی دریافت کرده که در آن شاهد تغییراتی اساسی در رابط کاربری و ارتقای قابلیت های پیشین اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

اپرا مکس، اپلیکیشن ذخیره کننده دیتا و ابزار قدرتمند مدیریت دیتای اندروید ساعاتی پیش به روز رسانی مهمی دریافت کرده که در آن شاهد تغییراتی اساسی در رابط کاربری و ارتقای قابلیت های پیشین اپلیکیشن هستیم.

با ارتقاء به نسخه 3.0، اپرا مکس به رابط کاربری جدیدی مزین شده تا راحت تر از همیشه بتوان از آن استفاده کرد. همچنین توسعه دهندگان برای راهنمایی کاربران تازه وارد به اپلیکیشن یک آموزش قدم به قدم تصویری و گویا هم تدارک دیده اند که ترفندهای مفید و کاربردی را در قالب کارت های مجزا به کاربران می آموزد.

اپرا مکس به هر کاربر بابت صرفه جویی در دیتا پیشنهادهای اختصاصی ارائه می کند

اما در نسخه جدید اپرا مکس حالا می توان مصرف اینترنت دیتا و وای فای هر کدام از اپلیکیشن های اندروید را به طور مجزا مشاهده نمود. مضاف بر این اپرا مکس می تواند بسته به اپلیکیشن هایی که در موبایل تان نصب کرده اید، بابت صرفه جویی در مصرف دیتا به شما پیشنهادهای اختصاصی خودش را ارائه بدهد. اپرا مکس جدید از منظر امنیتی هم ارتقاء یافته و حالا در صورتی که از وای فای های عمومی استفاده کنید، ضمن رمز نگاری کردن اطلاعات بابت تهدیدات خارجی به شما گزارش خواهد داد.

فیسبوک یکی از اپلیکیشن هایی است که میزان زیادی از دیتای کاربران را مصرف می کند. خوشبختانه در نسخه جدید اپرا مکس حالت دیتا سیور را می توانید برای اپ فیسبوک هم اعمال کنید. به گفته تیم اپرا استفاده از اپلیکیشن برای این کار می تواند میزان مصرف دیتای فیسبوک در اندروید را به میزان 50 درصد کاهش بدهد.

اپرا مکس جدید را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hossein_lovimi
    hossein_lovimi | ۷ تیر ۱۳۹۶

    دیگه کار نمیکنه! متوجه شدم از طرف ایران محدود شده. لطفا پیگیری کنید

  • جوادی
    جوادی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کار میکنه؟!؟

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دوستان ف ی ل ت ر شکنم هست در عین اینکه مصرف داده رو کاهش میده بعدم اینو مگه فیلتر نکردن ؟ خیلییییی خوب بود ولی بعد مدتی دیگه از کار افتاد کار نمیکرد

مطالب پیشنهادی