ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه گلکسی اس 8 اکتیو با شماره مدل SM-G892A است

امروز برای کسانی که دوستدار موبایل هایی قطور و زمخت اما مقاوم در برابر ضربات خارجی هستند، خبر خوبی به بیرون راه یافته که حاکی از توسعه گلکسی اس 8 اکتیو به دست کمپانی کره ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

امروز برای کسانی که دوستدار موبایل هایی قطور و زمخت اما مقاوم در برابر ضربات خارجی هستند، خبر خوبی به بیرون راه یافته که حاکی از توسعه گلکسی اس 8 اکتیو به دست کمپانی کره ایست.

بر اساس اطلاعاتی که از یک «رشته عامل کاربر» به دست آمده، تلفن همراه مورد اشاره با شماره مدل SM-G892A رؤیت شده که بنابر عقیده متخصصان یکی از محصولات انحصاری AT&T خواهد بود.

این موبایل با بهره گیری از استانداراد نظامی MIL-STD-810G قادر است از سقوط هایی جان سالم به در ببرد که محصولات دیگر در آن شرایط منهدم خواهند شد

گفتنی است شایعات پخش شده پیرامون گلکسی اس 8 اکتیو حاکی از آن هستند که این موبایل از استاندارد نظامی MIL-STD-810G بهره می برد، بدین معنا که گجت مذکور قادر است از سقوط هایی جان سالم به در ببرد که محصولات دیگر در آن شرایط منهدم خواهند شد. علاوه بر آن در گزارشات دیگری به گوش رسیده که عضو جدید سری گلکسی اکتیو به استاندارد IP68 هم برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و مایعات مجهز است.

لازم به اشاره است چنانچه سامسونگ رویه پیشین خود را برای گلکسی اس 8 اکتیو هم دنبال کند، بنابراین این اسمارت فون از نظر مشخصات سخت افزاری مشابه با نسخه معمول گلکسی اس 8 بوده و علاوه بر آن احتمالاً از یک باتری بزرگ تر برخوردار هم است. به عنوان مثال کمپانی کره ای در سال گذشته گلکسی S7 را با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار کرد در حالی که گلکسی S7 Active از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

همچنین باید انتظار داشت که همانند نسل های گذشته، گلکسی اس 8 اکتیو هم با تنوع رنگ کمتری نسبت به مدل معمولی آن عرضه شود. حال باید دید که سامسونگ چطور می تواند طراحی ظریف گلکسی اس 8 را در قالب مدل زمخت اکتیو روانه بازار کند و چگونه تعادلی میان زیبایی و کارایی برقرار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farzad
    farzad | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ?????

  • Just kidding
    Just kidding | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اره احتمالا یه ضامن روش تعبیه می کنن که با کشیدنش پنج ثانیه بعد منفجر شه دیگه کاملا اهدافش نظامی میشه..

مطالب پیشنهادی