ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش رنو کولئوس ۲۰۱۷؛ جدیدترین کراس اوور 200 میلیونی بازار

فروش محدود رنو کولئوس ٢٠١٧ توسط نگين خودرو آغاز شد. می توان گفت که رنو كولئوس، اولین کراس اوور زیبای رنو است، با طراحی جذاب خود، مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

فروش محدود رنو کولئوس ٢٠١٧ توسط نگین خودرو آغاز شد. می توان گفت که رنو کولئوس، اولین کراس اوور زیبای رنو است، با طراحی جذاب خود، مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ متحرک 4WD راکنار هم گرد آورده است.

سری اول این خودرو که با استقبال خوبى در بازار مواجه شده است، با تعداد محدود عرضه خواهد شد.
در تمامی مدل‌های رنو کولئوس ۲۰۱۷ از پیشرانه‌ای مشترک با نیسان X-Trail استفاده شده است؛ این پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲.۵ لیتری توانایی تولید ۱۶۸ اسب بخار قدرت (H.P) و ۲۲۶ نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

این نیرو توسط جعبه دنده‌ی ضریب متغیر از نوع (CVT) که مورد بازنگری قرار گرفته است، به چرخ‌ها ارسال می‌شود.

شرایط فروش سری 2017 رنو کولئوس به این صورت است که در مدت زمان ۶٠ روز به خریداران تحویل داده مى شود. سود مشارکت نیز ١۶ درصد تعین شده است.

همچنین بر خلاف اختلاف قیمت ٢٠ میلیونى رنو کولئوس جدید در بازار، این خودرو با قیمت سال قبل به فروش مى رسد و از این رو قیمت رنو کلوئوس همچنان ١٩٩ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بر اساس زمانبندى قبلى انجام شده خودروهاى ثبت نام شده قبلى در حال طى کردن مراحل گمرکى بوده و به زودى سرى اول رنو کولئوس جدید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

از رقبای رنو کولئوس جدید در بازار این روزهای کشورمان می توان به هیوندای توسان 190 میلیونی، هیوندای سانتافه 230 الی 240 میلیون تومانی، کیا سورنتو 240 میلیونی، نیسان ایکستریل 248 میلیون تومانی، میتسوبیشی اوتلندر 220 میلیونی، DS6 با قیمت 230 میلیون تومان و تویوتا RAV4 با بهایی در حدود 250 میلیون تومان اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    وزن زیاد،موتور ضعیف،گیربکس CVT ،قیمت نجومی.
    این ترکیب و هرجا دیدی ازش فرار کن. خصوصا گیربکسش

مطالب پیشنهادی