ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گلکسی C10 نخستین موبایل سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود؟

پیشتر خبرهایی منتشر شده بود که نشان می داد گلکسی نوت 8 نخستین تلفن همراه سامسونگ مجهز به ماژول دوربین دوگانه نخواهد بود. حالا گزارش ها حاکی از آن هستند که یک موبایل جدید از ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

پیشتر خبرهایی منتشر شده بود که نشان می داد گلکسی نوت 8 نخستین تلفن همراه سامسونگ مجهز به ماژول دوربین دوگانه نخواهد بود. حالا گزارش ها حاکی از آن هستند که یک موبایل جدید از خانواده گلکسی سی قرار است این افتخار را نصیب خود کند.

بر اساس شایعاتی که از منابع خبری چینی به فضای مجازی راه پیدا کرده، نخستین اسمارت فون سامسونگ که از ماژول دوربین دوگانه بهره خواهد برد، گلکسی C10 است که شماره مدلی برابر با SM-C9150 دارد. همچنین گزارش ها نشان می دهند که موبایل مورد اشاره از چیپست تازه اسنپدراگون 660 بهره می برد که قرار است طی روزهای آتی معرفی شود.

اما از مشخصات دیگر گلگسی C10 می توان به بهره مندی از دکمه اختصاصی دستیار صوتی بیکسبی اشاره کرد که همانند آن چیزی است که پیشتر در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مشاهده کرده بودیم.

گفتنی است این فاش کننده چینی که اطلاعات مورد اشاره را از طریق حساب کاربری توییتر خود در اختیار علاقه مندان قرار داده، چند روز پیش هم تصویری ترسیمی از نمای پشتی گلکسی C10 را منتشر کرد که به چینش عمودی ماژول دوربین دوگانه درست در وسط پنل پشتی و متمایل به سمت بالای آن اشاره داشت.

ناگفته نماند در تصویر مذکور اثری از حسگر تشخیص اثر انگشت واقع در پنل پشتی به چشم نمی خورد که احتمال ادغام با دکمه هوم را قوت می بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shayankia
    shayankia | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    طرح از زهرا 6 ساله از قم...?

مطالب پیشنهادی