ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پانوس پانای: به این زودی ها خبری از سرفس پرو ۵ نخواهد بود

پانوس پانای معاون سازمانی واحد سرفس در مصاحبه ای که اخیرا با نشریه CNet انجام داده اعلام نموده که به این زودی ها خبری از سرفس پرو ۵ نخواهد بود. همانطور که قبلا در خبرها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

پانوس پانای معاون سازمانی واحد سرفس در مصاحبه ای که اخیرا با نشریه CNet انجام داده اعلام نموده که به این زودی ها خبری از سرفس پرو ۵ نخواهد بود.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید مایکروسافت در نظر دارد در تاریخ دوم خردادماه کنفرانسی را برای معرفی محصولات تازه اش برگزار نماید و تصور می شد که سرفس پرو ۵ نیز در میان گزینه های احتمالی برای این رویداد باشد.

حالا اما ظاهرا پانوس پانای معاون سازمانی مایکروسافت دیدگاه دیگری غیر از این دارد. وقتی از وی سوال شد که یک سال و نیم بعد از معرفی سرفس پرو ۴ آیا مایکروسافت نمی خواهد نسخه به روز شده ای از این محصول را ارائه دهد یا خیر وی تلویحا این مساله را رد کرد.

«سرفس پرو ۴ تا ۵ سال نیاز به تعویض ندارد»

او در مقابل به ارائه توضیحاتی در خصوص نسل کنونی سرفس پرو پرداخت و مدعی شد که به شدت مطمئن است «آنهایی که هم اکنون از سرفس پرو ۴ استفاده می  کنند برای مدت ۵ سال نیازی به تعویض آن نخواهند داشت».

اما خبرنگار CNet به این جملات راضی نشد و پانای را برای دریافت یک پاسخ روشن و قاطع در مورد نسل پنجم سرفس پرو تحت فشار قرار داد که با این جمله روبرو شد: وقتی سرفس پرو ۵ یا پرو بعدی وارد بازار شود همین اثر معنادار را روی بازار خواهد گذاشت» و اینکه در برهه کنونی «خبری از پرو ۵ نخواهد بود» هرچند که معرفی این محصول در آینده هم به کلی نفی نشد.

این یعنی در جریان کنفرانس بیلد یا مراسمی که مایکروسافت قرار است در تاریخ دوم خرداد برگزار نماید احتمالا نسخه کنونی سرفس پرو صرفا در بخش پردازنده دستخوش تحول خواهد شد و خبری از تحولات عمده در آن نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی