ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شمار کاربران روزانه ویندوز 10 به 300 میلیون نفر رسید

مایکروسافت اعلام کرده که شمار کاربران روزانه ویندوز 10 به بیش از 300 میلیون نفر رسیده است. این شرکت در ماه ژانویه سال 2016، خبر داد که آخرین نسخه از سیستم عامل محبوبش مجموعا روی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت اعلام کرده که شمار کاربران روزانه ویندوز 10 به بیش از 300 میلیون نفر رسیده است.

این شرکت در ماه ژانویه سال 2016، خبر داد که آخرین نسخه از سیستم عامل محبوبش مجموعا روی 200 میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا اجرا می شود و روز گذشته اطلاعات تازه ای را در رابطه با جمعیت استفاده کنندگان از ویندوز 10 ارائه نمود.

یوسف مهدی معاون سازمانی بخش دیوایس ها و سرویس های مایکروسافت در مصاحبه ای که اخیرا با نشریه بلومبرگ داشته در این باره گفت: این سریع ترین آمار مهاجرت کاربران به نسخه جدید ویندوز است که تابحال شاهدش بودیم و قطعا این روند سریعتر از این نمی تواند باشد.

همانطور که تایید می کنید، مایکروسافت این بار به جای آنکه مشخص نماید ویندوز 10 به تازگی روی چه تعداد دستگاه نصب شده و پیشرفت آن به سمت هدف یک میلیارد نصب تا چه اندازه امیدوارکننده بوده، صرفا به ارائه آماری مختصر از کل کاربران سیستم عامل محبوبش اکتفا نموده.

کاربران ویندوز 10 روزانه سه ساعت و نیم با آن کار می کنند

طبق اعلام آقای مهدی روزانه 300 میلیون کاربر برای مدت سه ساعت و نیم از ویندوز 10 استفاده می کنند. اگر خاطرتان باشد این شرکت پیشتر خبر داده بود که شمار کاربران سیستم عامل مورد بحث به رقم 400 میلیون کاربر ماهانه رسیده است و در نتیجه اینکه شمار زیادی از این جمعیت به صورت روزانه و آن هم چند ساعت با ویندوز 10 تعامل داشت باشند در نوع خود خبر خوبی است.

گفتنی است هفته گذشته شرکت ردموندی از نسخه آموزشی پلتفرم خود به نام ویندوز 10 اس و همچنین لپ تاپ جدیدی به نام سرفس رونمایی کرد که هر دو جمعیت دانش آموزان را هدف قرار داده اند.

با در نظر داشتن همین دو محصول جدید می توان دریافت که مایکروسافت عزم خود را جزم نموده تا سهم قابل توجهی از دانش آموزان و دانشگاهیان را هم با خود همراه نماید و از این طریق بر شمار کاربران پلتفرم خود به میزان قابل توجهی اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • MohamadReza
    MohamadReza | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خیلی مونده تا برسه به یک میلیارد

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من که اصلا از ویندوز ۱۰ خوشم نمیاد

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کارایی ویندوز 7 و محبوبیت ویندوز xp همه باهم جمع شد توی ویندوز 10 و نتیجش رو هم داره میبینه ارزشمندترین نسخه ی ویندوز تا به امروز هستش.

مطالب پیشنهادی