ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن توگدر؛ تفریح های اطراف، همه در کنار هم

اگر اهل تفریح و گشت و گذار باشید حتما از اپلیکیشن هایی مثل نت برگ، چیلیوری، سینماتیکت و اسنپ خیلی استفاده می کنید؛ سرویس هایی که به نحوی مرتبط با یکدیگرند و احتمالش هست که در یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر اهل تفریح و گشت و گذار باشید حتما از اپلیکیشن هایی مثل نت برگ، چیلیوری، سینماتیکت و اسنپ خیلی استفاده می کنید؛ سرویس هایی که به نحوی مرتبط با یکدیگرند و احتمالش هست که در یک روز تعطیل بخواهید از مزایای همه آن ها استفاده کنید.

اما آیا برای دسترسی به خدمات آن ها حتما به اپلیکیشن هایشان نیاز دارید؟ شاید از این به بعد نه، چرا که اپلیکیشنی مثل «توگدر» هست که مزایای این سرویس ها را در یک محل جمع آوری می کند.

اگر بخواهیم توصیف دقیقی از توگِدِر (که نمی دانیم از میان این همه اسم خوب فارسی چرا این اسم برایش انتخاب شده!) داشته باشیم، باید آن را موتور جستجوی هوشمندی بدانیم که شما را به طور یکپارچه به بسیاری از سرویس های تفریحی و خدماتی متصل می کند؛ مثلا کارهایی مثل رزرو بلیت سینما از سینماتیکت، دریافت تخفیف از نت برگ، سفارش غذا از چیلیوری و رزرو ماشین از اسنپ را می توانید به راحتی از طریق آن انجام و بدون خارج شدن از محیط اپلیکیشن بدهید.

این یعنی صرفه جویی در وقت، ضمن این که می توانید تفریح یک روز کامل را هم از طریق توگدر برنامه ریزی کنید. به غیر از اسنپ (که هنوز اپلیکیشن تحت وب ندارد)، توگدر برای استفاده از خدمات چیلیوری و سینماتیکت و نت برگ به وبسایت آن ها متصل می شود. بنابراین به جز اسنپ نیازی به نصب اپ های دیگر نیست چرا که همه چیز در توگدر به وبسایت های سرویس دهنده آن ها لینک شده.

توگدر برای این که روز تعطیل تان را بهتر برنامه ریزی کنید، سه دسته «دیدنی» و «تفریحی» و «خوردنی» را به شما ارائه کرده که می توانید وارد هر کدام شده و از پیشنهادهای دور و اطراف تان بهره مند بشوید، پیشنهادهایی که از سوی استارتاپ های طرف قرارداد آن تأمین می شوند.

مثلا با ورود به بخش دیدنی تمام فیلم های روی پرده سینما برایتان نمایان می شوند تا بتوانید بلیت فیلم مورد علاقه تان را از طرف سینماتیکت رزرو کنید. خوشبختانه توگدر برای اتصال به سینماتیکت از محیط اپ خارج نشده و از ویژگی مرورگر درون برنامه ای اندروید استفاده می کند، بنابراین بعد از رزرو بلیت بلافاصله به محیط آن بر می گردید تا به کارهای دیگری مثل رزرو ماشین برای رفتن به سینما برسید و از پیشنهادهایی مثل «خوردنی های اطراف» و «تفریحات اطراف» بهره مند شوید.

اما شاید قبل از مراجعه به یک مرکز تفریحی دوست داشته باشید که از نظر مردم در مورد کیفیت آن آگاه شوید. خوشبختانه بخشی از اطلاعات مکان ها در توگدر از طریق اپلیکیشن مشهور فوراسکوئر تأمین می شوند. بنابراین قبل از رزرو بلیت می توانید سری هم به نظرات مردم در فوراسکوئر بزنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

یکی از خصوصیات خوب توگدر هم امکان ذخیره و اشتراک گذاری پیشنهادهاست. هر پیشنهاد را می توانید به شکل یک لینک به دوستان خود بفرستید، و آن ها هم برای بررسی نیازی به نصب اپ های مختلف ندارند چرا که توگدر اطلاعات را در سرورهای اختصاصی و از طریق وبسایت خودش به نمایش می گذارد. به لطف تعامل با گوگل مپس، محل دقیق هر کدام از مراکز تفریحی روی نقشه هم قابل مشاهده است.

در مجموع باید گفت که توگدر با این ایده کاربردی هم شما را از نصب اپلیکیشن های متعدد بی نیاز کرده و هم می تواند باعث صرفه جویی در زمان شود و برای تفریح پیشنهادهای خوبی در اختیارتان بگذارد. البته نسخه فعلی اپلیکیشن خالی از ایراد نیست و ممکن است در آن با مشکل کرش کردن هم مواجه بشوید، اما این مسائل مطمئنا با ارائه به روز رسانی های مستمر برطرف می شوند.

توگدر در حال حاضر از پنج سرویس ایرانی و خارجی پشتیبانی می کند، ولی خوشبختانه برای پشتیبانی از سرویس های بیشتر محدودیتی ندارد. بنابراین می توانیم در آینده به هر چه پربار شدن اپلیکیشن و تکمیل شدن بخش پیشنهادهای آن بیشتر امیدوار باشیم. اپلیکیشن رایگان توگدر را می توانید همین حالا از کافه بازار دانلود کنید.

توگدر | تفریح های اطراف درکنار هم

توگدر | تفریح های اطراف درکنار هم

سازنده: سید حامد شمس قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • AmirKhalili
    AmirKhalili | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خسته نباشید، برنامه خوبیه. فقط کاش میشد اشتراک گذاری با دوستان رو هم توی خود اپ انجام بدیم

  • Vosoghi
    Vosoghi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این قابلیتش که میزاره رستوران های نزدیک به یک سینما رو ببینیم خیلی کاربردیه ??

  • HamedShams
    HamedShams | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اپلیکیشن جالبیه، دیگه نمیخواد برا پیدا کردن یه رستوران بین ده تا اپلیکیشن جابجا شیم

  • Shahab Shabah
    Shahab Shabah | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اونا میرن FaceApp یا Prisma میسازن، ما هم اوج هنرمون اینه که فقط اطلاعات موجودو هی بهم بچسبونیم!!!
    یکم خلاق باشین تروخدا

مطالب پیشنهادی