ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش DS4؛ عجیب ترین فرانسوی بازار

شركت آرين موتور نماينده ى رسمى DS فرانسه، فروش بهاره ى DS4 كراس بك را آغاز كرد. كراس بك فرانسوى، DS4 با قيمت ١٧٨ ميليون تومان با شرايط ويژه ى اقساطى ١٨ ماهه بدون بهره ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

شرکت آرین موتور نماینده ى رسمى DS فرانسه، فروش بهاره ى DS4 کراس بک را آغاز کرد. کراس بک فرانسوى، DS4 با قیمت ١٧٨ میلیون تومان با شرایط ویژه ى اقساطى ١٨ ماهه بدون بهره و ٢۴ ماهه با بهره ى ١٨ درصدى به فروش خواهد رسید.

در صورت خرید نقدى خودرو، خریداران از تخفیف ۶ میلیونى بهره مند خواهند شد.این کراس بک قدرتمند مجهز به موتور ۴ سیلندر ١.۶ لیترى توربو با توان خروجى ١۶٠ اسب بخار و گشتاور ٢۴٠ نیوتون متر است. همچنین DS4 داراى یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته، سیستم توقف و حرکت خودکار، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، ترمز دستى الکتریکی، سیستم هشدار دهنده تعویض لاین و نقاط کور، ماساژور و سیستم صوتی دنون، ۶ کیسه ‌ی هوا برای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده ‌ای است.

DS-2

از این رو می توان DS4 کراس بک را از نظر رده بندی و قیمت رقیبی برای نیسان جوک اسپرت، میتسوبیشی ASX، تویوتا CHR و تا حدی MG GS دانست که همگی در رده کراس اوور های 170 میلیونی جوان پسند قرار می گیرند.

البته در خاص بودن نگاه طراحان فرانسوی به DS4 همین بس که پنجره های مربوط به درهای عقب این خودرو به به دلیل شکل خاص برش درب ها، به صورت ثابت هستند و برخلاف سایر خودروهای چهار در جهان باز نمی شوند.

DS-5

DS-8

با این حال شکی نیست که DS4 از نظر تلفیق مشخصات فنی و امکانات رفاهی می تواند یکی از جذاب ترین خودروهای حاضر در این سگمنت باشد و مشتریان ویژه ای را به سوی خود جلب کند.

DS-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eslami
    eslami | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    با تویوتا chr هرگز بتونه رقابت کنه زیبایی فناوری که توی تویوتا هست اصلا اصلا توی هیچ ماشینی نیست

مطالب پیشنهادی