ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شمار نیروهای فیسبوک در بخش واقعیت افزوده و مجازی به بیش از هزار نفر رسید

براساس گفته Brendan Iribe مدیر واحد واقعیت مجازی تیم آکیلس و البته با استناد به گزارش عملکرد مالی اخیر فیسبوک، هم اکنون بالغ بر 5 درصد از کل نیروهای این غول شبکه های اجتماعی در زمینه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

براساس گفته Brendan Iribe مدیر واحد واقعیت مجازی تیم آکیلس و البته با استناد به گزارش عملکرد مالی اخیر فیسبوک، هم اکنون بالغ بر 5 درصد از کل نیروهای این غول شبکه های اجتماعی در زمینه واقعیت مجازی فعالیت می کنند.

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، فیسبوک چندی قبل تازه ترین گزارش مالی فصلی اش را منتشر کرد و در آن به ارائه آمارهایی در خصوص ابعاد این شرکت و البته میزان رشد آن در یکسال گذشته پرداخت.

بر این اساس: شمار کل کارکنان فیسبوک تا تاریخ 31 می 2017 برابر با 18770 نفر بوده که رشد سال به سال 38 درصدی را نشان می دهد.

فیسبوک البته به خاطر اتخاذ پاره ای سیاست ها، از هرگونه اظهار نظر در رابطه با شمار نیروهای مشغول به کار در تیم های مختلفش خودداری کرده، با این همه در هفته ای که گذشت Iribe سخنرانی کوتاهی در نشست موسوم به Vision داشت و در آنجا به این سوال پاسخ داد که چرا از سمت ریاست واحد آکیلس استعفا داده است.

وی در جواب به ارائه اطلاعاتی در خصوص میزان رشد آکیلس بعد از خریده شدنش توسط فیسبوک در سال 2014 پرداخت و گفت:

ما وقتی با مارک قرارداد امضا کردیم 60 نفر بودیم و حالا تعدادمان به بیش از هزار نفر رسیده است و این یعنی 5.3 درصد از کل نیروهای فیسبوک هم اکنون روی حوزه واقعیت ترکیبی کار میکنند.

البته در ادامه از فیسبوک در مورد شمار دقیق کارکنان آن در واحدهای واقعیت مجازی و افزوده سوال شد که تا الان پاسخی از آن دریافت نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی