ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورود لنوو به حوزه ابزارهای تناسب اندام: عرضه مچ بند هوشمند HW01 با قیمت 31 دلاری

کمپانی چینی لنوو پس از آنکه موبایل های متعدد اقتصادی و میان رده را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرد، حال قصد دارد تا شانس خود را در زمینه گجت های پوشیدنی محک ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

کمپانی چینی لنوو پس از آنکه موبایل های متعدد اقتصادی و میان رده را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرد، حال قصد دارد تا شانس خود را در زمینه گجت های پوشیدنی محک زند و از این رو دستبند هوشمندی با نام HW01 Smart Band را معرفی کرده است.

محصول مذکور که قرار است به صورت انحصاری از طریق وبسایت Flipkart در هند به فروش برسد از یک نمایشگر 0.91 اینچی اولد برخوردار بوده که قادر است اطلاعات مختلفی از جمله میزان مسافت پیموده شده، کالری سوخته، تعداد قدم ها را به نمایش گذارد. علاوه بر HW01 از یک سنسور برای شمارش ضربان قلب بهره می برد که در صورت نیاز کاربر و قرار گرفتن آن در وضعیت «Sports Mode»، هر پانزده دقیقه ضربان قلب کاربر را اندازه گیری می کند.

همچنین گجت مورد بحث از قابلیت ضد خواب آلودگی بهره می برد که به هوشیاری بیشتر کاربر در حین رانندگی و یا  فعالیت های شبانه کمک می کند. همچنین مچ بند هوشمند لنوو می تواند به هنگام تماس های ورودی، پیام ها، ایمیل ها و دیگر نوتیفیکیشن های شبکه های اجتماعی هم به کاربر هشدار دهد.

مچ بند هوشمند لنوو به عنوان رقیبی برای Mi Band 2 شیائومی در هند عرضه می شود

تازه ترین محصول لنوو وزنی در حدود 22 گرم داشته و از استاندارد IP65 برای جلوگیری از نفوذ مایعات و گرد و غبار بهره می برد. باتری آن هم ظرفیتی معادل با 85 میلی آمپر ساعت داشته که به ادعای شرکت سازنده قادر است انرژی لازم برای کارکرد پنج روزه دستگاه را تأمین کند.

گفتنی است مچ بند هوشمند اسمارت بند HW01 با قیمت حدوداً 31 دلار در بازار هند و برای رقابت با دستبند Mi Band 2 شیائومی عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    قیمتش از mi band 2 گرون‌تره و به غیر از هشدار خواب، هیچ برتری دیگه ای نداره. پس چرا باید ارزش خرید داشته باشه؟؟

  • پیام رودکرمی
    پیام رودکرمی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    هیچ دستبندی نمیتونه با mi band 2 شیائمی رقابت کنه تنها دلیلشم باتری فوق‌العاده شیائمی هست.. هم ساعت سونی داشتم هم ساعت ال جی هم دستبند سونی همشونو بخاطر اینکه مجبور بودم چند روز یکبار شارژ کنم خیلی زود گذاشتم کنار تا اینکه mi band 2 خریدم تازه فهمیدم مشکل اساسی گجتهای پوشیدنی چیه

  • | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    mi band 2 اصن یه چیز دیگست

    • vahid nosrati
      vahid nosrati | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

      منم دارم ی ماه یبار شارژش میکنم

مطالب پیشنهادی