ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر هوشمند Invoke معرفی شد؛ مجهز به کورتانا و قابل عرضه در فصل پاییز

چند ماهی است که حرف و حدیث هایی پیرامون همکاری مایکروسافت با هارمن کاردن برای توسعه دستگاهی شبیه به آمازون اکو و گوگل هوم به گوشی می رسد که قرار است مجهز به دستیار صوتی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

چند ماهی است که حرف و حدیث هایی پیرامون همکاری مایکروسافت با هارمن کاردن برای توسعه دستگاهی شبیه به آمازون اکو و گوگل هوم به گوشی می رسد که قرار است مجهز به دستیار صوتی کورتانا باشد. گجت مذکور که طبق اطلاعات پیشین Invoke نام گرفته، هم اکنون در وبسایت شرکت سازنده قابل مشاهده است و از این رو مشخصات کامل تری از آن در دسترس قرار گرفته.

اسپیکر Invoke بنابر اطلاعات موجود در وبسایت هارمن کاردن قادر به «پاسخگویی و برقراری تماس از طریق اسکایپ» است و به علاوه کاربر با استفاده از آن می تواند «از طریق فرمان های صوتی، کنترل پخش موسیقی را در دست بگیرد» و «با کمک کورتانا کارها را رو به راه کند.»

اطلاعات مذکور مطالبی است که پیشتر هم کم و بیش در شایعات شنیده می شد اما نکته تازه مربوط به طراحی اسپیکر Invoke بوده که هم اکنون در تصاویر قرار گرفته در وبسایت هارمن کاردن قابل مشاهده است. طبق عکس های مذکور می توان گفت که محصول مورد بحث از نظر طراحی شبیه به آمازون اکو بوده و از پاییز سال جاری در رنگ های مشکی و نقره ای در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

اسپیکر Invoke از لحاظ طراحی شبیه به آمازون اکو است و در پاییز عرضه خواهد شد

لازم به اشاره است که Invoke نخستین تجربه کمپانی سازنده در زمینه تولید اسپیکرهای هوشمند نبوده و پیش از این در نمایشگاه CES دیدیم که لنوو از اسپیکری مبتنی بر دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد که مدل ویژه آن، هارمن کاردن ادیشن نام گرفته و قیمتی 179.99 دلاری داشت. متأسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت اسپیکر Invoke منتشر نشده و از این رو نمی توان آن را با محصولات مشابه مقایسه کرد.

ناگفته نماند کنفرانس بیلد 2017 مایکروسافت در روزهای پایانی هفته جاری برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد ردموندی ها در رویداد مذکور اطلاعات بیشتری را در مورد اسپیکر هوشمندشان منتشر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    البته با کمک رسپبری پای و ویندوز ۱۰ IoT میتونید خودتون اسپیکر هوشمند مجهز به کورتانا بسازید و حتی میشه وسایل خونه رو با برنامه نویسی، به وسیله ی اون کنترل کرد.

مطالب پیشنهادی