ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات همکاری سامسونگ و آیو برای تماشای رایگان تلویزیون اینترنتی

در گذشته تلوزیون ها صرفاً برای تماشای شبکه ها از طریق آنتن ها مورد استفاده قرار می گرفتند ولی پس از آنکه تلویزیون های هوشمند از راه رسیدند، استفاده از اینترنت هم به کاربری های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۰

در گذشته تلوزیون ها صرفاً برای تماشای شبکه ها از طریق آنتن ها مورد استفاده قرار می گرفتند ولی پس از آنکه تلویزیون های هوشمند از راه رسیدند، استفاده از اینترنت هم به کاربری های آنها افزوده شد.

اکنون سامسونگ خبر می دهد که با همکاری تلویزیون اینترنتی «آیو»، امکان ویژه ای را برای کاربران تلویزیون های خود در نظر گرفته است. در جشنواره سامسونگ-آیو که از بهمن ماه ۱۳۹۵ شروع شده است، با خرید تلویزیون هوشمند‌، شرکت کره ای به همه خریداران یک اشتراک رایگان ۶ ماهه «آیو»، هدیه می‌دهد، در نتیجه این مشترکین می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌شان را بر روی تلویزیون سامسونگ تماشا کنند.

اپلیکیشن آیو که به صورت پیش‌فرض و انحصاری روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن نصب شده است، اجازه دسترسی به برنامه‌های صدا و سیما با امکان ضبط برنامه‌ها و حتی بازپخش یک هفته‌ای برنامه‌های صدا و سیما را به کاربران می‌دهد.

علاوه بر این موضوع کاربران تلویزیون‌های سامسونگ که اشتراک رایگان آیو دارند، با این سرویس می‌توانند در هر زمانی، با استفاده از خدمات ویدئو درخواستی آیو به هزاران فیلم و سریال شامل شبکه نمایش خانگی، سریال‌های خارجی، فیلم‌های روز دنیا، مستندها و کارتون‌های دوران کودکی و .... دسترسی پیدا کنند. همچنین کاربران می توانند بدون هیچ هزینه‌ای از سرویس آیو اسپرت نیز استفاده و برنامه‌های ورزشی خود نظیر مسابقات فوتبال و تنیس را از طریق این تلویزیون اینترنتی دنبال کنند.

اما در این میان یک مسئله وجود دارد و آن مصرف شدن حجم اینترنت برای تماشای ویدئوهای آنلاین است. سامسونگ و آیو خبر می دهند که کاربران سرویس‌های اینترنتی آسیاتک و مشترکان همراه اول می‌توانند بدون نگرانی از تمام شدن حجم اینترنت، با استفاده از سرویس آیو روی تلویزیون‌های سامسونگ به تماشای صدها فیلم و سریال بنشینند. اینطور که سامسونگ خبر می دهد، در آینده نزدیک دیگر سرویس دهندگان اینترنت نیز به این برنامه اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Behii Hemati
    Behii Hemati | ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

    سلام. چرا از حجم اینترنت من کم شده

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آیو سرویس خوبیه و از نظر سرعت بارگذاری، از اپلیکیشن لنز خیلی بهتره. من که اصلا روی موبایل نتونستم با لنز هیچ چیزی ببینم. معمولا از خود سایت آپارات برای تلویزیون و از فیلمیو برای سریال استفاده میکردم.

  • مهدی حاجی
    مهدی حاجی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دروغه اینترنت رایگان! از حجم کم میکنن لامصبا

  • mohsen
    mohsen | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آگهی? چند گرفتی این خبر رو این جوری منتشر کنی?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی