ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل تازه ای از ایسوس مجهز به ماژول دوربین دوگانه در GFXBench رؤیت شد

در روزگاری که اکثر شرکت های تولید کننده موبایل، محصولات مجهز به دوربین دوگانه خود را معرفی کرده اند و یا در حال توسعه آن هستند، چندان دور از انتظار نیست که کمپانی مطرحی همچون ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

در روزگاری که اکثر شرکت های تولید کننده موبایل، محصولات مجهز به دوربین دوگانه خود را معرفی کرده اند و یا در حال توسعه آن هستند، چندان دور از انتظار نیست که کمپانی مطرحی همچون ایسوس هم این رویه را در پیش بگیرد. هم اکنون اطلاعاتی منتسب به یکی از تلفن های همراه شرکت تایوانی منتشر شده که گواهی بر این ادعاست.

بر اساس نشانه هایی که می توان در پایگاه داده GFXBench مشاهده کرد، گجتی از ایسوس با شماره مدل X00ID در دست توسعه است که به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز بوده و از این رو می توان آن را در دسته اسمارت فون های میان رده قرار داد.

گفتنی است دیگر مشخصات محصول مورد بحث عبارتند از چیپست کوالکام دارای پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، حافظه رم 3 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت. همچنین باید اشاره کرد از آنجایی که چیپ گرافیکی مورد استفاده در آن آدرنو 505 ثبت شده، بنابراین احتمالاً می بایست شاهد حضور اسنپدراگون 430 در موبایل تازه ایسوس باشیم.

مشخصات سخت افزاری به گنجاندن ماژول دوربین دوگانه در قالب یک میان رده اشاره دارند

اما شاید مهم ترین نکته در مشخصات سخت افزاری X00ID این باشد که گجت مذکور از دو دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K و 5 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدیوهای FHD بهره مند است. علاوه بر آن ایسوس سنسوری 8 مگاپیکسلی را هم برای گرفتن تصاویر سلفی در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است انتظار می رود ایسوس همانند سال گذشته محصولات تازه خود را در ماه می سال جاری (اردیبهشت یا خرداد) معرفی کند که احتمالاً X00ID هم عضوی از خانواده Zenfone 4 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • morteza
    morteza | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فکر میکنم جدیدا کیفیت ایسوز به شدت افتضاح شده مخصوصا تو بخش گوشی من یه زنفون ۲ گرفتم بعد ۶ ماه صفحه نمایش خود به خود خراب شد قطعات اصلیشم پیدا نمیشه که تعمیرش کرد بعد از تعمیر تاچ به دقت کار نمیکنه حتی لبتابی ام که گرفتم و دوستام هم گرفتن راضی نیستن توی رتبه بندی لبتاب ها هم تو همین سایت خوندم رتبه خوبی کسب نکرده بود در صورتی که لنوو لبتاباش هم ارزونتره هم بدنه فلزی داره و در کل عملکرد بهتری داره ایسوز داره به شدت از کیفیت کم میکنه بخاطر سود بیشتر

مطالب پیشنهادی