ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل جدید Oukitel با باتری غول آسا عرضه می شود

کمپانی چینی Oukitel در MWC امسال اسمارت فونی را معرفی کرد که قرار است خرداد ماه با شعار «To be the King» -برای پادشاه بودن- به بازار عرضه شود. البته با نگاهی به مشخصات این دستگاه، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

کمپانی چینی Oukitel در MWC امسال اسمارت فونی را معرفی کرد که قرار است خرداد ماه با شعار «To be the King» -برای پادشاه بودن- به بازار عرضه شود.

البته با نگاهی به مشخصات این دستگاه، به سختی می توان نام پادشاه را بر آن گذاشت، اما ویژگی اصلی تلفن مذکور باتری 10000 میلی آمپری آن است که برای شارژ کامل تنها به 3 ساعت زمان نیاز دارد. اسمارت فون جدید این شرکت چینی که K10000 Pro نام دارد، جایگزینی برای تلفن 240 دلاری K10000 است که تقریباً دو سال پیش معرفی شد.

همانطور که می دانید یکی از بزرگترین مشکلات تلفن های عصر حاضر، وجود انواع و اقسام امکانات و ویژگی ها در کنار باتری هایی با ظرفیت پایین است؛ در قیاس با بسیاری از تلفن های هوشمند جدید، 10000 میلی آمپر رقم بالایی محسوب می شود. حتی تلفنی مثل «ایسوس ذن فون مکس» هم با باتری 5000 میلی آمپری حرفی در مقابل ساخته ی Oukitel ندارد.

البته چنین باتری عظیم الجثه ای تاثیر منفی روی وزن دستگاه گذاشته که به رقم 292.5 گرم می رسد. این عدد را با تلفنی مثل آیفون 7 پلاس که 188 گرم وزن دارد مقایسه کنید تا متوجه تفاوت K10000 Pro با سایر محصولات رایج شوید. جالب است بدانید در کنگره جهانی موبایل، این اسمارت فون توانست 24 ساعت متوالی نمایشگر 5.5 اینچی Full HD خود را روشن نگه دارد.

علی رغم باتری غول آسا، آخرین محصول Oukitel مشخصات جالب توجهی ندارد و به هیچ عنوان در رده پرچمدارها قرار نخواهد گرفت. این تلفن با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رَم، به چیپست MT6750T مدیاتک با پردازنده هشت هسته ای 1.5 گیگاهرتزی مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • omidsh
    omidsh | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    پاور بانك K10000 pro?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی