ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حملات DDoS سبب از کار افتادن سیستم ثبت کامنت وبسایت کمیسیون FCC شد

پس از آنکه «جان اولیور» بخشی از صحبت هایش را به برنامه های کمیسیون FCC برای بازگرداندن قوانین بی طرفی شبکه اختصاص داد، سیستم کامنت گذاری آژانس مذکور از دسترس خارج شد. گفتنی است مشکل ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

پس از آنکه «جان اولیور» بخشی از صحبت هایش را به برنامه های کمیسیون FCC برای بازگرداندن قوانین بی طرفی شبکه اختصاص داد، سیستم کامنت گذاری آژانس مذکور از دسترس خارج شد.

گفتنی است مشکل مذکور در راستای ترافیک بالایی رخ داد که به سمت وبسایت آژانس روانه شده بود اما در واقع ترافیکی که به دلیل حملات نامتمرکز محروم سازی از سرویس یا دیدایس (DDoS) به وجود آمده بود.

در همین رابطه «دیوید بری»، مدیر ارشد فناوری اطلاعات آژانس عنوان کرد که «پس از نیمه شب روز یکشنبه آنالیزهای ما نشان دادند که FCC مورد حملات نامتمرکز محروم سازی از سرویس متعددی قرار گرفته است. این اتفاق مشخصاً توسط یک منبع خارجی برای بمباران کردن سیستم کامنت گذاری FCC به روانه کردن حجم عظیمی از ترافیک به سمت سرور کلاد ما رخ داد.»

این اتفاق پس از صحبت های جان اولیور در رابطه با بی طرفی شبکه رخ داد

علاوه بر آن سازمان مذکور عنوان کرد که سیستم کامنت ها به تنهایی مشکلی نداشت اما حملات سبب قفل شدن سرورها شده که همین عامل منجر شد کاربران نتوانند پاسخ های خود را ثبت کنند.

گفتنی است صحبت ها و دفاعیه های اولیه «اولیور» در رابطه با بی طرفی شبکه در سال 2014 منتشر شد و در آن زمان سیستم کامنت گذاری FCC به دلیل استقبال زیاد کاربران از کار افتاد که کمیسیون مذکور را به به روزرسانی سیستمش ملزم کرد.

ناگفته نماند بی طرفی شبکه ای یک ایده که بر طبق آن «شرکت های خدمات پهنای باند بایستی با کل ترافیک اینترنتی، به یکسان و بدون تبعیض برخورد کنند.» برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ایده مورد بحث پیشنهاد می شود این مقاله را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی