ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصویر از اسپیکر ارتقا یافته و مجهز به نمایشگر آمازون [بروزرسانی]

همانطور که احتمالاً می دانید پیش بینی ها حاکی از آن هستند که اپل در کنفرانس WWDC خود از یک اسپیکر مبتنی بر دستیار صوتی سیری رونمایی خواهد کرد که به عنوان رقیبی برای آمازون ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۵

همانطور که احتمالاً می دانید پیش بینی ها حاکی از آن هستند که اپل در کنفرانس WWDC خود از یک اسپیکر مبتنی بر دستیار صوتی سیری رونمایی خواهد کرد که به عنوان رقیبی برای آمازون اکو به بازار عرضه می شود. اما در همین حین گزارش ها به احتمال معرفی محصولی تازه از طرف آمازون اشاره دارند که شاید بتواند کفه ترازو را به سمت کمپانی واشنگتنی سنگین تر کند.

صفحه نمایش لمسی به وجه تمایز اسپیکر جدید آمازون با محصولات رقیب نظیر گوگل هوم و مایکروسافت اینووک تبدیل می شود

بر همین اساس امروز تصویر تازه ای منتسب به اسپیکر جدید آمازون در فضای مجازی منتشر شده که دستگاه مورد اشاره را مجهز به نمایشگر لمسی 7 اینچی به نمایش می گذارد. همچنین اسپیکر مورد بحث همانند تازه ترین محصول آمازون یعنی «لوک» (Look)، در بالای صفحه نمایش خود دارای یک دوربین کوچک است که احتمال می رود برای گفتگوهای تصویری مورد استفاده قرار گیرد.

متأسفانه به جز تصویر مذکور، اطلاعات دیگری از محصول در دست توسعه آمازون در دسترس نیست اما همانطور که در عکس هم مشاهده می شود، نمایشگر اسپیکر آمازون قادر است اطلاعاتی نظیر زمان، وضعیت آب و هوا و برنامه ریزی های کاربر را به نمایش بگذارد.

گفتنی است مدل ارتقا یافته اسپیکر اکو که با اسم رمز «شوالیه» (Knight) شناخته می شود، قرار است طی ماه جاری میلادی به بازار عرضه شود و وجود نمایشگر می تواند به برتری محسوس آن نسبت به رقبایی نظیر گوگل هوم و مایکروسافت اینووک منجر شود.

 

به روز رسانی:

همان منبع خبری که تصویر فوق را برای نخستین بار از اسپیکر هوشمند آمازون مجهز به نمایشگر منتشر ساخته بود، امروز اطلاعات بیشتری را در اختیار منابع خبری قرار داده. AFTVnews می گوید این دستگاه «اکو شو» (Echo Show) نام دارد، و پیش فروش آن از امروز به قیمت 230 دلار آغاز می شود.

ظاهراً ارسال «اکو شو» از 28 ژوئن (هفتم تیر ماه) آغاز خواهد شد. قیمت این اسپیکر هوشمند در ایالات متحده 220 پوند و در کشورهای اروپایی 240 یورو تخمین زده شده، اما زمان ارسال آنها متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    طراحیش اصلا به زیبایی اسپیکرهای قبلیش نیست.

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    انتظار داشتم طراحی مدرن تری داشته باشه

مطالب پیشنهادی