ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس با انتشار تیزری، نام و بازه زمانی عرضه پرچمدار آتی خود را تأیید کرد

وان پلاس هم اکنون تیزری دیگر را از پرچمدار آتی خود منتشر کرده و به صورت رسمی نام و بازه زمانی عرضه موبایل تازه خود را به اطلاع طرفدارانش رساند. گفتنی است اگر تاکنون شک ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

وان پلاس هم اکنون تیزری دیگر را از پرچمدار آتی خود منتشر کرده و به صورت رسمی نام و بازه زمانی عرضه موبایل تازه خود را به اطلاع طرفدارانش رساند.

گفتنی است اگر تاکنون شک و شبهه ای پیرامون اسم پرچمدار آینده وان پلاس وجود داشت، هم اکنون این کمپانی در صفحه رسمی خود در وبسایت Weibo به تمام آنها پایان داد و نام وان پلاس 5 را با انتشار تیزری با مضمون «Hello 5» تأیید کرد.

نام وان پلاس 5 و عرضه در فصل تابستان توسط تیزر اخیر کمپانی تأیید شد

همچنین نکته قابل توجه دیگر در مطلب مذکور اشاره به نام تابستان بوده که مهر تأییدی بر گزارشات پیشین مبنی بر عرضه تلفن همراه مورد بحث در بازه زمانی مشابه با نسل پیشین است.

لازم به ذکر است تاکنون اطلاعات رسمی دیگری پیرامون وان پلاس 5 منتشر نشده اما فاش کنندگان مدعی شده اند که پرچمدار تازه کمپانی چینی از چیپست اسنپدراگون 835 و حافظه رم 6 گیگابایتی بهره مند است.

علاوه بر آن در شایعات قید شده که وان پلاس 5 از یک باتری قدرتمند 3600 میلی آمپر ساعتی، دوربین دوگانه و نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن نامشخص برخوردار است.

ناگفته نماند با توجه به ماهیت موبایل های وان پلاس و عرضه آنها به عنوان «قاتل پرچمداران»، می توان انتظار داشت که اسمارت فون تازه کمپانی چینی با قیمتی 500 دلاری و یا حتی کمی کمتر به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا نوروزی
    علیرضا نوروزی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    وان پلاس عالیه ? وان پلاس 3t فقط زورش به آیفون 7 و گلکسی اس ۸ نرسید،، حالا این میاد ببینیم بقیه کمپانی ها چجوری میخان جوابشو بدن ?

مطالب پیشنهادی