ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاهش درآمد ماه آوریل HTC در راستای عدم محبوبیت موبایل های سری U

کمپانی اچ تی سی که از منتشر کردن گزارشات مالی مربوط به سه ماهه نخست سال جاری میلادی سر باز زده بود، حالا آمار مربوط به فروش ماه آوریل خود را در اختیار سهامداران و ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

کمپانی اچ تی سی که از منتشر کردن گزارشات مالی مربوط به سه ماهه نخست سال جاری میلادی سر باز زده بود، حالا آمار مربوط به فروش ماه آوریل خود را در اختیار سهامداران و علاقه مندان قرار داده که چندان امیدوار کننده نیست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در قالب گزارش آماری، شرکت تایوانی با کاهش 9 درصدی درآمد در ماه مذکور مواجه شده و همچنین درآمد آنها نسبت به سال گذشته، 6 درصد افت کرده است. این بدان معناست که فروش تازه ترین تلفن های همراه اچ تی سی یعنی U Ultra (بررسی دیجیاتو) و U Play مطابق با انتظارات مدیران پیش نرفته است.

در واقع محصولات اخیر HTC نتوانست خریداران و متخصصان را شگفت زده کند و هر دوی آنها منتظر اسمارت فونی با قابلیت های منحصر بفرد هستند که در یاد و خاطره آنها بماند. گفتنی است اچ تی سی در 26 اردیبهشت ماه رویدادی را تدارک دیده که به احتمال قریب به یقین در خلال آن از پرچمدار بعدی خود یعنی HTC U 11 رونمایی خواهد کرد.

کمپانی تایوانی نسبت به سال گذشته با کاهش درآمدی 6 درصدی مواجه شده است

نکته قابل توجه در رابطه با موبایل مورد اشاره این است که بدنه HTC U 11 به نواری حساس به لمس مجهز بوده و با حرکت انگشت روی آن می توان در منوها گشت و گذار کرد و اپ ها و گزینه های مورد نظر را انتخاب کرد.

در همین حین اچ تی سی امیدوار است با فروش یکی از کارخانه های خود در شانگهای بتواند کمی از ضرر و زیان هایش را کاهش دهد و سرمایه به دست آمده را به بخش تجارت واقعیت مجازی خود تزریق کند که در حال حاضر نسبت به بازار اشباع شده موبایل ها اوضاع بهتری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مگه سامسونگ طراحی داره که میگی شبیه سامسونگ :-)) خودش پدر اسکی دنیای تکنولوژی متاسفانه

  • high end
    high end | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خوب معلومه وقتی گفتن یو الترا پرچمدار نیس همه منتظر پرچمدار میمونن وگرنه یو الترا رو با ال جی جی سیکس مقایسه کنید کاملا برتره .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی