ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انویدیا افزایش درآمد 48 درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است

ارزش هر سهم از کمپانی چیپ سازی مطرح انویدیا امروز در طی انتشار گزارش مالی امیدبخش آنها، بیش از 14 درصد افزایش پیدا کرده است. شرکت انویدیا امروز گزارش مالی خود را منتشر کرد که در ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۴۵

ارزش هر سهم از کمپانی چیپ سازی مطرح انویدیا امروز در طی انتشار گزارش مالی امیدبخش آنها، بیش از 14 درصد افزایش پیدا کرده است.

شرکت انویدیا امروز گزارش مالی خود را منتشر کرد که در سه ماهه نخست سال 2017 حدوداً 1.94 میلیارد دلار درآمد داشته که سودی برابر با 79 سنت به ازای هر سهم را در پی داشته است. بر همین اساس کمپانی ساکن سانتا کلارا موفق شده بهترین پیش بینی ها که حاکی از کسب درآمد 1.91 میلیارد دلاری و سود 66 سنتی به ازای هر سهم بوده است را شکست دهد و به رقمی بالاتر دست پیدا کند.

ارزش سهام انویدیا امروز بیش از 14 درصد افزایش یافته است

اما نکته مهم تر این است که درآمد حاصل از فروش محصولات انویدیا نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر 48 درصدی را تجربه کرده که خبر بسیاری خوبی برای سهامداران این کمپانی است.

همچنین گفتنی است بر اساس اعلام سران انویدیا، این شرکت نسبت به فصل دوم سال جاری هم نگاهی خوش بینانه داشته و اعلام داشته که انتظار کسب درآمد 1.95 میلیارد دلاری با دقت کمتر یا بیشتر از 2 درصد را داشته و همین پیش بینی یکی از عوامل تأثیرگذار روی افزایش ارزش سهام شرکت مذکور بوده است.

علاوه بر آن لازم به ذکر است که مدیران انویدیا نسبت به تجارت GPUهای دیتا سنترها و هوش مصنوعی بسیار خوشبین هستند به نحوی که «جنسن هوانگ» در نطق خود اذعان داشته «انقلاب هوش مصنوعی به سرعت پیشرفت کرده و کماکان به شتاب گیری ادامه می دهد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    شیــــــــــــــــــــــره ?

مطالب پیشنهادی