ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن زعفرون؛ آشپزی به سبک و سیاق ایرانی

حقیقت آن است که پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، معقوله «آموزش» را دستخوش تغییرات فراوانی کرده و شاید همچنان در بعضی بخش ها روش های سنتی نتیجه بهتری را به همراه داشته باشند اما در ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

حقیقت آن است که پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، معقوله «آموزش» را دستخوش تغییرات فراوانی کرده و شاید همچنان در بعضی بخش ها روش های سنتی نتیجه بهتری را به همراه داشته باشند اما در مجموع، راه های امروزی کار انسان ها را راحت تر کرده اند. چرخه یادگیری آشپزی را هم می توانیم به نوعی مرتبط با همین مسئله بنامیم.

شما روزگاری برای پخت غذاهای متفاوت دست به دامن برنامه تلویزیونی یا کتاب ها که هرکدام نقاط ضعف خود را داشتند می شدید ولی حالا کافیست ویدیویی که می خواهید را از اینترنت تماشا نموده یا ساده تر از آن، به کمک یک اپلیکیشن کامل تمام دستور پخت غذاها را در جیب خود داشته باشید.

برای مطلب امروز تصمیم گرفتیم به روش دوم پرداخته و یکی از کارآمدترین برنامه های آموزش آشپزی ایرانی را معرفی کنیم؛ «زعفرون» که با ویژگی های مثبتش می تواند آشپزی را برای شما آسان تر از همیشه کند. بنابراین اگر می خواهید طعم شیرین پختن غذا را بچشید، ما با و معرفی ساخته استودیوی «یارا موبایل» همراه باشید.

برای هر دستور پخت، با افزایش تعداد نفرات اندازه مواد اولیه هم تغییراتی خواهد کرد. پرداخت درون برنامه ای برنامه هم بدین صورت است که برای دسترسی به بعضی محتویات باید هزینه ای بپردازید.

اولین نکته مثبتی که هنگام ورود به زعفرون متوجه می شوید، رابط کاربری ساده و نسبتا جذاب این اپلیکیشن است که باعث شده در کمترین زمان با قسمت های گوناکون آن آشنا شوید. ضمن اینکه بخش آموزشی کوتاه ولی کارآمد زعفرون هم توضیحات کافی را به کاربران می دهد.

همانگونه که گفتیم، زعفرون برنامه ای با محوریت آشپزی است. اما خوب حالا پرسش اینجاست که تاکنون اپلیکیشن های مشابه ایرانی زیادی عرضه گشته اند که هر کدام ویژگی های مثبت خودشان را دارند. یارا موبایل با چه المان هایی توانسته به رقابت با این حجم زیاد از برنامه های آشپزی برود؟

یکی از آن ها را می توانیم فیلم های آموزشی بنامیم. جدا از توضیحات متنی و عکس ها که به خوبی فرآیند پخت یک غذا را نشان می دهند، برای هر غذایی که در زعفرون وجود دارد می توانید ویدیوهایی که توسط خود گروه اپلیکیشن گرفته شده اند را مشاهده کرده و به کمک آن ها هر وقت خواستید آشپزی کنید.

به کمک بخش «فوت و فن» می توانید کارهای ساده آشپزی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. این نکته را اضافه کنیم که ویدیوها و تصاویر، همگی کیفیت مطلوبی دارند.

همچنین توسعه دهنده یک بخش برای کاربران قرار داده تا کسانی که می خواهند تجربه آشپزی خود را با بقیه به اشتراک بگذارند به آنجا رفته و دستور پخت غذاهایی که می دانند را بنویسند. شما هم به عنوان کاربر می توانید نظرتان را راجع به غذای او گفته و نکاتی که می خواهید را بیان کنید.

ساده تر بگوییم، زعفرون ضمن اینکه با ویژگی های خوبش توانسته یکی از کامل ترین اپلیکیشن های آموزشی ایرانی لقب بگیرد به کمک همین بخش به نوعی می تواند یک شبکه اجتماعی با محوریت آشپزی هم باشد؛ علاقه مندان به آشپزی قابلیت اشتراک گذاری تجربه های خود یا بحث با بقیه کاربران را خواهند داشت.

حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که برای کسانی که خواهان یادگیری آشپزی هستند، زعفرون با توضیحات تصویری، متنی و ویدیویی خود می تواند یکی از بهترین برنامه های ایرانی باشد. جدا از آنکه توانایی به اشتراک گذاشتن غذاهای خود به همراه رابط کاربری ساده و کارآمد آن هم موجب شده تا این اپلیکیشن به خوبی نیازها را برطرف سازد.

زعفرون( آشپزی ایرانی)

زعفرون( آشپزی ایرانی)

سازنده: یارا موبایل قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی