ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس جدید مهاجرت پایگاه داده مایکروسافت، مشتریان اوراکل را هدف گرفته است

در سال 2015 آمازون سرویس مهاجرت پایگاه داده خود را معرفی کرد که به کسب و کارهای بزرگ اجازه می داد به راحتی از اوراکل به وب سرویس های این کمپانی منتقل شوند. این خدمات ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۵۶

در سال 2015 آمازون سرویس مهاجرت پایگاه داده خود را معرفی کرد که به کسب و کارهای بزرگ اجازه می داد به راحتی از اوراکل به وب سرویس های این کمپانی منتقل شوند. این خدمات موفقیت قابل توجهی را به همراه داشت و طی فقط یک هفته بیش از 1000 پایگاه داده عظیم به سرورهای آمازون منتقل شد. این رقم در جدید ترین آمار به بیش از 23 هزار پایگاه داده رسیده است.

حال مایکروسافت نیز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بیلد که در حال برگزاریست، رویکرد مشابهی را در نظر گرفته و سرویس مهاجرت خودش را به راه انداخته تا به شرکت ها کمک کند از اوراکل یا دیتابیس های قدیمی SQL Server به روی پلتفرم کلاود آژور (Azure) بیایند. این سرویس هنوز به صورت مقدماتی عرضه شده و هنوز قیمت آن مشخص نیست.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از نرم افزارهای پایگاه داده متداول مانند MySQL و PostgreSQL را تقویت می کند تا پس از مهاجرت، کاربران به راحتی با شرایط جدید سازگار شوند. گفتنیست مایکروسافت آژور که پس از سرویس AWS آمازون در جایگاه دوم خدمات ابری جهان قرار دارد، یکی از بخش های اصلی کسب و کار ردموندی ها را تشکیل می دهد و با توجه به رشد تقاضای بازار، روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی