ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: بدنه لپ تاپ سرفس مثل هر محصول لوکس دیگری به مراقبت احتیاج دارد

زمانی که مایکروسافت اعلام کرد برای ساخت بدنه لپ تاپ سرفس ماده ی پارچه شکل موسوم به «آلکانتارا» را مورد استفاده قرار داده است، یک سوال در ذهن بسیاری از ما نقش بست؛ اینکه آیا این ماده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

زمانی که مایکروسافت اعلام کرد برای ساخت بدنه لپ تاپ سرفس ماده ی پارچه شکل موسوم به «آلکانتارا» را مورد استفاده قرار داده است، یک سوال در ذهن بسیاری از ما نقش بست؛ اینکه آیا این ماده آنقدری مقاوم هست که به مرور ضمن استفاده ی کاربر قادر باشد زیبایی و کیفیت خود را حفظ کند؟

در هر حال باید توجه داشته باشیم که ساعات بسیاری از روز این ماده با دست کاربر تماس دارد و چربی و عرق دست از این طریق به بدنه ی لپ تاپ منتقل می شود.

خصوصاً که پیش از این شاهد استفاده از مواد مشابهی برای ساخت کاور کیبورددار سرفس پرو ۴ (بررسی دیجیاتو) هم بوده ایم و استفاده ی طولانی مدت شما تاثیر خود را روی ظاهر این کیبورد خواهد گذاشت.

مایکروسافت برای دفاع از تصمیم خود می گوید یک لایه پلی اورتان را برای محافظت از بدنه روی آن قرار داده است. وجود این لایه باعث می شود قادر باشید در صورت پاشیدن مایعات روی بدنه، پیش از آنکه جای لک آن باقی بماند دستگاه را خشک کنید.

Pete Kyriacou مدیر بخش مهندسی سرفس در مایکروسافت می گوید با سازنده ی Alcantara وارد همکاری شده تا این لایه محافظ به شکل نامحسوسی روی سطح بدنه قرار گیرد و برای کاربر چندان قابل تشخیص نباشد. آقای Kyriacou می گوید این موضوع کمک می کند سطح بدنه پلاستیکی و بی کیفیت به نظر نرسد و جلوه ای لوکس و چشم نواز داشته باشد.

لوکس بودن موضوعی است که مایکروسافت بارها و بارها در توضیح لپ تاپ جدید سرفس به آن اشاره کرده و در مورد آن تاکید زیادی دارد، خصوصاً برای محصولی که قرار است با مک بوک های گران قیمت اپل وارد رقابت شود.

اما جالب اینجاست که مایکروسافت در عین حال قیمت محصول را به شکل تعیین کرده تا خرید آن برای دانشجویان و کاربرانی که بودجه ی بالایی ندارند هم به سادگی ممکن باشد.

در هر حال باید بدانید که به گفته ی مایکروسافت با وجود تمام تدابیر، لازم است بدنه پارچه مانند لپ تاپ سرفس تحت مراقبت باشد و برای بالابردن عمر مفید و حفظ زیبایی گاهی آن را تمیز کنید.

شرکت سازنده اعتقاد دارد این موضوع در مورد هر محصول لوکس دیگری که خریداری کنید هم صدق می کند، همانطور که وقتی یک کفش یا حتی خودروی گران قیمت تهیه می کنید، با واکس و پولیش از زیبایی آنها مراقبت خواهید کرد.

بر همین اساس لازم است مراقبت کنید که چیزی روی بدنه لپ تاپ سرفس لکه ایجاد نکند. البته برای تمیز کردن چیزی که به بدنه مالیده باشد نیاز به استفاده از ماده شیمیایی وجود ندارد و کافی است بلافاصله آن را با یک دستمال بدون پرز و کمی آب و صابون تمیز کنید.

اگر این کار را هر ۶ ماه تکرار کنید و اجازه ندهید لکه ای روی بدنه باقی بماند، می توانید اطمینان داشته باشید بدنه ی لپ تاپ سرفس تا مدتها زیبایی و جذابیت خود را حفظ نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • high end
    high end | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مطمئنید با کمی پارچه و آب وصابون داغون نمیشه .

  • puyān
    puyān | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    پس لب تاپ نیست یه کالای لوکس در نتیجه نباید انتظار کارائی عالی از این لب تاپ داشت

    • Shahab_Khaleghi
      Shahab_Khaleghi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

      لپ تاپ های اپل به نظر تو لوکس نیستن؟؟

    • high end
      high end | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

      لوکس بودن صرفا به معنای کارایی پایین نیس مثل فراری یا رولز رویس .اگرچه کارایی بالاهم صرفا لوکس نمیشه.مثلا گوشی های ورتو که لوکسن اما کارایی بالا ندارن.شاید بشه گفت محصولی که کم تر تولید میشه و قیمتش بالاتره و عمومی نیس لوکسه .البته بازم میگم نمیشه تعریف خواصی بگی و تو هر چیز متفاوته

مطالب پیشنهادی