ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت سرویس ابری Azure IoT Edge را برای دستگاه های اِج معرفی کرد

همانطور که می دانید کنفرانس بیلد مایکروسافت همانند هرساله در حال برگزاری است و غول نرم افزاری دنیا در آن آخرین پیشرفت ها و سرویس های خود را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۵۶

همانطور که می دانید کنفرانس بیلد مایکروسافت همانند هرساله در حال برگزاری است و غول نرم افزاری دنیا در آن آخرین پیشرفت ها و سرویس های خود را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. بر همین اساس هم امشب اهالی ردموند از یک سرویس ابری تازه با عنوان «Azure IoT Edge» رونمایی کردند که قابلیت تحلیل های پیشرفته و هوش مصنوعی را در اختیار دیوایس های اِج (گونه ای خاص از روترها هستند) قرار می دهد.

از قرار معلوم سرویس تازه مایکروسافت قرار است ارتباطی میان کدها و سرویس ها برقرار کند تا آنها بتواند به شکلی ایمن میان فضای ابری و دستگاه اِج حرکت کرده و هوشمندی را در دیوایس های اینترنت اشیا منتشر کنند.

همچنین گفته می شود که توسعه دهندگان می توانند به سادگی مایکروسافت آژور را با سرویس های شخص ثالث یکپارچه کنند تا یک اپلیکیشن شخصی سازه شده اینترنت اشیا را با مفاهیم کسب و کار خود تولید کنند.

همچنین دیوایس های اِج از این پس می توانند کارایی قابل اتکایی را حتی در زمانی که به شبکه دسترسی ندارند یا گه گاه به فضای ابری متصل می شوند، داشته باشند. گفتنی است هرگاه دستگاه ها دوباره به شبکه متصل شوند به صورت خودکار آخرین وضعیت خود را همگام سازی می کنند و به کارایی خود بدون وقفه ادامه می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی