ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 را به رقیبی برای آمازون اکو بدل می کند

پیشتر در دیجیاتو خوانده اید که مایکروسافت قصد دارد تا با توسعه قابلیتی به نام هوم هاب برای دستگاه های دارای ویندوز 10 به رقابت با ابزارهایی نظیر اکو بپردازد. حال امروز خبرهای تازه ای ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

پیشتر در دیجیاتو خوانده اید که مایکروسافت قصد دارد تا با توسعه قابلیتی به نام هوم هاب برای دستگاه های دارای ویندوز 10 به رقابت با ابزارهایی نظیر اکو بپردازد. حال امروز خبرهای تازه ای منتشر شده که نشان می دهد مایکروسافت چه ایده هایی را برای هوم هاب متصور شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت ورج، یکی از مهم ترین قابلیت های هوم هاب بهره مندی از یک صفحه خوش آمدگویی همیشه روشن است که به اعضای خانواده امکان مشاهده لیست فعالیت های برنامه ریزی شده، تقویم و یادداشت ها را خواهد داد.

گفتنی است صفحه خوش آمدگویی در واقع برای کامپیوترهای آشپزخانه یا گجت های تازه مجهز به نمایشگر طراحی شده که از فرمان های صوتی مرتبط با کورتانا پشتیبانی می کنند.

از مهم ترین قابلیت هوم هاب بهره مندی از یک صفحه خوش آمدگویی همیشه روشن است

لازم به ذکر است انتظار می رود ردموندی ها قابلیت های تازه ای از جمله صفحه خوش آمدگویی، دسکتاپ های قابل اشتراک و تماس آسان را به همراه آپدیت ویندوز 10 در ماه شهریور یا مهر عرضه کند. علاوه بر این ویژگی ها، بروز رسانی مذکور احتمالاً بهبودهایی برای کورتانا و پشتیبانی از دستگاه های خانه هوشمند شخص ثالث را با خود به همراه خواهد آورد.

این طور که از شواهد امر مشخص است مایکروسافت در نظر دارد تا پشتیبانی از گجت های Hue، Nest، Inteon، Wink، و SmartThings را به اپلیکیشن خانه هوشمند خود بیاورد و از این کاربران قادر خواهند تا با فرمان های صوتی کنترل دستگاه های مذبور را به دست بگیرند؛ درست همانند انچه که هم اکنون از طریق آمازون اکو ممکن است.

ناگفته نماند انتظار می رود کمپانی های لنوو و اچ پی کامپیوترهای همه کاره خود را در فصل تعطیلات و با پشتیبانی از قابلیت روشن شدن با فرمان های صوتی کورتانا و صفحه خوش آمدگویی روانه بازار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrdadansari
    mehrdadansari | ۷ مرداد ۱۳۹۶

    این اتفاق تو آپدیتای جدید میفته؟
    ویندوز هوم ام آپدیت میشه؟
    اینترپرایز داشتم اپدیت نشد هوم دانلود کردم اینم اپدیت میشه ولی این چیزایی که شما میزنید تو اپدیتاش اتفاق نمیفته
    تازه ویندوز من حتی کورتانا صوتی ام نداره با وجود اینکه هر هفته اپدیت میشه:|واقعا همه اینا تاثیر فیک بودن ویندوزه؟:|یا ویروسی ام؟

    • masoud23
      masoud23 | ۸ مرداد ۱۳۹۶

      احتمالا مال کرکیه که استفاده کردی،اینا مشکل ایجاد میکنه برا آپدیتها
      از ویندوز کرک نشده استفاده کنی راحت تری

مطالب پیشنهادی