ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۱۵ خردادماه برگزار می گردد؛ ارسال دعوت نامه ها آغاز شد

اپل دعوت نامه های مربوط به کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود را برای جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران فضای مجازی ارسال کرد و به این ترتیب تایید نمود که قصد دارد این رویداد را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

اپل دعوت نامه های مربوط به کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود را برای جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران فضای مجازی ارسال کرد و به این ترتیب تایید نمود که قصد دارد این رویداد را در تاریخ ۱۵ خرداد ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار نماید.

گفتنی است شرکت کالیفرنیایی در نخستین روز  از این مراسم معمولا نطقی خواهد داشت و در جریان آن جدیدترین محصولات نرم افزاری اش را معرفی می کند. لذا پیش بینی می شود در این رویداد شاهد معرفی نسخه جدیدی از iOS، MacOS، WatchOS و tvOS باشیم و حتی احتمال می رود که سخت افزار تازه ای نظیر آیمک و اسپیکر سیری اپل نیز رونمایی شوند.

همانطور که پیشتر اعلام شده بود این کنفرانس از تاریخ ۱۵ تا نوزدهم خردادماه در سن خوزه کالیفرنیایی برگزار می شود.

بلیت های مربوط به این رویداد هم که قیمتی بابر با ۱۵۹۹ دلار داشته اند به صورت تصادفی در پایان ماه مارس به علاقمندان حضور در این مراسم داده شد.

گفته می شود که مجموعا حدود ۵ هزار توسعه دهنده در این رویداد حاضر خواهند شد تا پرسش های خود را از صدها مهندس این شرکت سوال کنند.. همزمان جلسات توسعه اپلیکیشن نیز از سوی آنها برای شرکت کنندگان برپا خواهد شد.

چنانچه علاقمند به حضور در این رویداد هستید اما شرایط برایتان مهیا نیست می توانید از طریق این لینک آن را به صورت زنده تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی