ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش مدت گارانتی اسمارت کیبوردهای iPad Pro به سه سال

مهمترین تمایز آیپد پرو با سایر محصولات بازار به هنگام معرفی، عرضه ی «Apple Pencil» و «Smart Keyboard» به عنوان لوازم جانبی اصلی در کنار تبلت بود. حال با گذشت بیش از یکسال از عرضه این ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

مهمترین تمایز آیپد پرو با سایر محصولات بازار به هنگام معرفی، عرضه ی «Apple Pencil» و «Smart Keyboard» به عنوان لوازم جانبی اصلی در کنار تبلت بود.

حال با گذشت بیش از یکسال از عرضه این محصول، کاربران از بروز مشکلاتی در کیبوردهای خود خبر می دهند. این ایرادات شامل گیر کردن یا عدم کار کردن دکمه ها، مشکل اتصال کانکتور آهنربایی و مشکلات سنسور می شوند که اپل چاره ای جز پذیرش دستگاه های خراب و تعمیر آنها را ندارد.

کمپانی برای جلوگیری از شکایات کاربران، به کارکنان و مراکز خدمات پس از فروش خود اعلام کرده که تعمیرات اسمارت کیبوردها تا سه سال پس از تاریخ خرید، رایگان خواهد بود.

کیبوردهای زیادی برای آیپد و آیپد پرو در بازار موجود هستند، اما اسمارت کیبوردها به دلیل طراحی خاص، وزن سبک و نحوه اتصال به دستگاه از محبوبیت ویژه ای نزد مشتریان برخوردارند.

اسمارت کیبوردِ اپل در حال حاضر از گارانتی 12 ماهه برخوردار است که برای تجهیزات جانبی زمان معقولی به نظر می رسد. البته کمپانی هنوز به صورت رسمی گارانتی 3 ساله را تایید نکرده اما احتمالاً افرادی که پیش از اعلام این سیاست اقدام به تعویض یا تعمیر کیبورد خود کرده اند، مبلغ پرداختی را باز پس خواهند گرفت. لازم به ذکر است رویکرد جدید شامل هر دو مدل 12.9 و 9.7 اینچی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی