ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بات های هوشمند در سرویس های مختلف مایکروسافت، از کورتانا تا بینگ

یک سال از زمانی که مایکروسافت «Bot Framework» یا چهارچوب نرم افزاری بات را توسعه داد، سپری می شود و امروز روی صحنه بیلد ۲۰۱۷، مدیر عامل مایکروسافت خبر می دهد که تا کنون ۱۳۰ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۳

یک سال از زمانی که مایکروسافت «Bot Framework» یا چهارچوب نرم افزاری بات را توسعه داد، سپری می شود و امروز روی صحنه بیلد ۲۰۱۷، مدیر عامل مایکروسافت خبر می دهد که تا کنون ۱۳۰ هزار توسعه دهنده از آن بهره گرفته اند.

در کنار اعلام رقم توسعه دهندگانی که از این فریم ورک استفاده کرده اند، اعلام شد که قابلیت های جدیدی هم به آن افزوده می شود. برای مثال، راهکارهایی برای انجام پرداخت از طریق بات ها و ارائه آنها برای نسخه تجاری اسکایپ، موتور جستجوی بینگ و دستیار هوشمند مایکروسافت، یعنی کورتانا.

چنین اتفاقی به معنای آن است که کاربران محصولات و سرویس های مختلف مایکروسافت در آینده می توانند با بات ها تعامل ساده و بیشتری داشته باشند. به کلامی ساده تر، از تصمیم برای خرید بلیت هواپیما گرفته تا سفارش یک پیتزا را می توان در آینده از طریق یک بات ساده انجام داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    جالبه که از فیسبوک مسنجر هم پشتیبانی میکنه. اگر پشتیبانی از چت بات های تلگرام هم اضافه کنه، عالی میشه. البته تلگرام در ایران بیشتر از جاهای دیگه ی دنیا معروفه!

    • sadegh
      sadegh | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

      از تلگرام، اسکایپ، تیمز، آفیس، کورتانا، کیک و بینگ هم پشتیبانی میکنه
      واقعا بدرد بخوره
      https://dev.botframework.com

مطالب پیشنهادی