ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دسترسی توسعه دهندگان به امکانات جدید در Microsoft Teams

مایکروسافت در کنفرانس Build خود که هم اکنون در سیاتل در حال برگزاری است اعلام کرد از این به بعد همه توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن هایی که برای نرم افزار چت گروهی این شرکت، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۲۴

مایکروسافت در کنفرانس Build خود که هم اکنون در سیاتل در حال برگزاری است اعلام کرد از این به بعد همه توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن هایی که برای نرم افزار چت گروهی این شرکت، Microsoft Teams، طراحی کرده اند را در آفیس استور منتشر کنند. پیش از این فقط توسعه دهندگان برگزیده اجازه چنین کاری داشتند. کمپانی مذکور همچنین پیش نمایشی از نسخه مخصوص توسعه دهندگان Teams را به نمایش گذاشت که قرار است ماه آینده در دسترس همگان قرار بگیرد.

اپلیکیشن مایکروسافت تیمز اسفند ماه سال گذشته به عنوان بخشی از Office 365 عرضه شد که کمپانی در ماه جاری ویژگی های جدیدی برای آن معرفی کرده که ابزار تعاملی برای کلاس درس هفته گذشته و ویژگی های مربوط به توسعه دهندگان امروز رونمایی شدند.

نخست، اپلیکیشن ها حالا راحت تر در محیط Teams پیدا می شوند و کاربران می توانند به سادگی آن ها را یافته و به نرم افزار خود اضافه کنند. ویژگی بعدی اضافه شدن افزونه هایی برای نوشتن فرمان های مختلف توسط کاربران است. هدف از ارائه این قابلیت، توانایی ورود اطلاعات به چت بدون نیاز به کپی-پیست کردن یا جا به جایی میان پنجره هاست. حالا می توانید درست همانگونه که از گیف ها یا ایموجی ها استفاده می کنید، اطلاعات مربوط به بحث را با چند کلیک ساده برای همه کسانی که در بحث شرکت می کنند فراهم کنید.

در نهایت، هشدارهای شخص ثالث نیز به Activity Feed اضافه شده اند. این قابلیت به توسعه دهندگان اجازه می دهد کاربران را از اطلاعات و آپدیت های مهم با خبر کنند؛ کاربران هم می توانند با استفاده از Actionable Messages به این نوتیفیکیشن ها پاسخ دهند.

Microsoft Graph نیز به API های جدیدی برای تیمز مجهز می شود که توسعه دهندگان با استفاده از آنها می توانند قابلیت هایی مانند بات ها، تب ها، کانکتورها، افزونه های فرمان و نوتیفیکیشن های اکتیویتی فید را به اپلیکیشن Teams اضافه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی