ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مرورگر اُپرا تلگرام و واتس اپ را به رابط کاربری خود آورد

چند وقتی است که اُپرا در زمینه جذب مخاطبان جدید فعال بوده و هر روز با ایده ای تازه، تلاش می کند افراد بیشتری را به استفاده از مرورگر خود ترغیب نماید. جدیدترین ایده اُپرا، سایدبار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

چند وقتی است که اُپرا در زمینه جذب مخاطبان جدید فعال بوده و هر روز با ایده ای تازه، تلاش می کند افراد بیشتری را به استفاده از مرورگر خود ترغیب نماید.

جدیدترین ایده اُپرا، سایدبار جدیدی است که به رابط کاربری مرورگر اضافه شده و کاربران می توانند با استفاده از آن مستقیماً وارد حساب فیسبوک مسنجر، واتس اپ و تلگرام خود شده و با دوستان و آشنایان بدون نیاز به خروج از اُپرا گفت و گو کنند.

ویژگی مذکور ابتدا در مرورگر آزمایشی شرکت یعنی «Neon» ارائه شد و حالا به نرم افزار اصلی اُپرا نیز راه یافته است. این قابلیت بخشی از به روزرسانی ظاهری مرورگر بوده که شامل رابط کاربری جدید، آیکون های متحرک، تم های متنوع و حالت مطالعه در شب مخصوص می شود.

هرچند ممکن است توانایی دسترسی به اپلیکیشن های پیام رسان در مرورگر جالب و کاربردی به نظر برسد، احتمالاً چنین قابلیتی باعث شلوغی بیش از حد رابط کاربری خواهد شد. به هر حال عرضه ویژگی های اینچنینی می تواند نقطه تمایزی برای اُپرا در میدان رقابت با مرورگرهای پرمخاطب موجود باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosss021
    hosss021 | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مرور اصلیش تغییر ای پی هم داشت جالب تر میشد

مطالب پیشنهادی