ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ناگت مرغ به بهانه ای برای رکورد شکنی تعداد ریتوییت در توییتر تبدیل شد

زمانی که سلفی معروف الن در رویداد اسکار سال 2014 توانست به رکورد بیشترین ریتوییت ثبت شده دست پیدا کند، این سؤال مطرح شد که دیگر چه مسئله ای وجود دارد که می تواند بازخوردی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زمانی که سلفی معروف الن در رویداد اسکار سال 2014 توانست به رکورد بیشترین ریتوییت ثبت شده دست پیدا کند، این سؤال مطرح شد که دیگر چه مسئله ای وجود دارد که می تواند بازخوردی بالاتر از این کسب کند؟ این سؤال تاکنون یک پاسخ داشته است و آن هم ناگت مرغ است!

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید نوجوانی با نام کارتر ویلکرسون که عاشق ناگت های مرغ Wendy است از مدیریت این رستوران زنجیره در توییتر سؤالی در مورد تعداد ریتوییت های لازم برای اشتراک یک ساله رایگان ناگت هایش پرسید که مدیریت در پاسخ رقم 18 میلیون را عنوان کرد.

از آن زمان بسیاری از کمپانی های مطرح همچون اپل، گوگل و مایکروسافت و ستارگانی نظیر آرون پال سریال بریکینگ بد به کمک ویلکرسون جوان آمدند تا با ریتوییت کردن به او برای رسیدن به هدفش کمک کنند. حالا خبر می رسد که توییت این نوجوان به رقم 3.5 میلیون ریتوییت رسیده و موفق شده رکورد بیشترین ریتوییت در تاریخ را به نام خود ثبت کند.

رکورد پیشین تعداد ریتوییت با رقم 3.4 میلیون متعلق به عکس سلفی Ellen در مراسم اسکار بود که تاکنون با رقم 3.5 میلیون برای ناگت مرغ شکسته شده است

گفتنی است با وجود آنکه تا رسیدن به تعداد 18 میلیون ریتوییت هنوز راه طویلی در پیش است اما اخیراً مدیریت رستوران های زنجیره ای Wendy عنوان کرده که رکورد شکنی ویلکرسون برای دریافت یک سال ناگت رایگان کافی بوده است. همچنین آنها رقم 100 هزار دلار را هم برای کمک به سازمان DTFA اختصاص داده اند که در حوزه سرپرستی کودکان فعالیت می کند.

ناگفته نماند چندی پیش هم شخصی با نام توحید ارسطو  هم توانست با رساندن ریتوییت هایش به رقم هزار، 500 گیگابایت اینترنت رایگان و یک دستگاه مودم را از شرکت مبین نت دریافت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دم رستوران گرم و همت و پشتکار این مرد هم قابل تحسینه

مطالب پیشنهادی