ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کره جنوبی در حال ساخت وسیع ترین مرکز تست اتومبیل های خودران است

هم اکنون که شرکت های معتبر و قدر در حال توسعه اتومبیل های خودرانشان هستند، چالش بعدی که بر سر راه آنها قرار می گیرد این است که محصولات خود را کجا مورد تست و ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

هم اکنون که شرکت های معتبر و قدر در حال توسعه اتومبیل های خودرانشان هستند، چالش بعدی که بر سر راه آنها قرار می گیرد این است که محصولات خود را کجا مورد تست و ارزیابی قرار دهند. حالا کره جنوبی اقدام به ساخت منطقه ای 356000 متر مربعی کرده که به عقیده آنها وسیع ترین مرکز آزمایش خودروهای مورد اشاره در جهان است.

گفتنی است خبر مذکور که برای نخستین بار توسط وبسایت Business Korea منتشر شد، حاکی از آن است که کره جنوبی در حال سرمایه گذاری گسترده بوده و در تلاش است تا به رتبه نخست در صنعت اتومبیل های خودران تبدیل شود.

منطقه K-City با وسعت حدوداً 356 هزار متر مربعی احتمالاً به هنگام بهره برداری به عنوان وسیع ترین منطقه برای تست اتومبیل های خودران شناخته می شود

طبق اطلاعات دریافتی منطقه مذکور قرار است علاوه بر شرکت های کره ای نظیر SK Telecom، Naver و سامسونگ، در اختیار کمپانی های خودروساز نظیر هیوندا و کیا هم قرار بگیرد. این در حالی است که اخیراً گزارش هایی مبنی بر دریافت تأییدیه توسط سامسونگ برای آزمایش اتومبیل های خودران در جاده های عمومی کشور کره جنوبی منتشر شده است.

بد نیست بدانید منطقه مذکور که با نام K-City شناخته می شود وسعتی تقریباً دو برابر بیشتر از محل آزمایش خودروها در میشیگان آمریکا دارد. اما اخیراً سازمان حمل و نقل آمریکا خبر از ساخت مکانی تازه برای تست اتومبیل ها داده که قرار است در زمینی 1.35 کیلومتر مربعی و در شهر ایپسیلانتی ایالت میشیگان کلید بخورد و از این رو احتمالاً قرارگیری K-City در مقام وسیع ترین منطقه بررسی ماشین ها مدت زمان زیادی به طول نخواهد انجامید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pezhman
    pezhman | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دنیا کجاست خودرو سازای ابرانی کجان

  • milad sharifkia
    milad sharifkia | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اشغال ساز ژاپنی (تویوتا) با اون طراحی ها در پیتش یاد بگیره

مطالب پیشنهادی