ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Story Remix مایکروسافت، تصاویر و ویدیوها را به کلیپ هایی سینمایی تبدیل می کند

هنگامی که آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 در ماه سپتامبر از راه برسد، مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی عرضه خواهد کرد که تصاویر و ویدیوهای شما را استوری هایی سینماتیک تبدیل می کند. این اپلیکیشن که Story ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۵۰

هنگامی که آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 در ماه سپتامبر از راه برسد، مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی عرضه خواهد کرد که تصاویر و ویدیوهای شما را استوری هایی سینماتیک تبدیل می کند. این اپلیکیشن که Story Remix نام گرفته، از Graph مایکروسافت بهره می برد و اساساً رابطی برنامه نویسی برای پلتفرم های آفیس است که فایل صوتی، تصویری و ویدیویی شما را کنار یکدیگر قرار داده و استوری هایی به همراه ساندترک، تم و تغییرات سینمایی تولید می کند.

به بیان واضح تر، Story Remix نسخه ای پیشرفته تر و هوشمندتر از دستیار تصویر گوگل یا اپلیکیشن Magisto به شمار می رود اما روی محتویات ویندوز 10 متمرکز شده است. به لطف قابلیت های تازه آپدیت Creators، این اپلیکیشن می تواند اشیای سه بعدی را از Paint 3D و دیگر برنامه ها استخراج کرده یا امکان ترسیم طرح های دلخواه را از طریق Windows Ink روی ویدیوها و تصاویر فراهم آورد.

رابط کاربری اپلیکیشن، در سمت راست تصویر قرار می گیرد، گزینه هایی مانند Explore ،Create و Folders روی نواری در بالا قرار دارند و پنجره ای برای پخش استوری در پایین جای گرفته است؛ درست مانند نسخه ای ساده از Final Cut Pro X یا دیگر اپلیکیشن های مشابه ویرایش ویدیو.

با این همه، به جای استفاده از فریم های مختلف، Story Remix تصاویر و ویدیو کلیپ ها را به صورت بند انگشتی نمایش می دهد. در اینجا، کاربر می تواند ترتیب کلیپ ها را مشخص کرده یا مدت زمان آنها را دستخوش تغییر کرد. ضمناً امکان افزودن متون، فیلترها، ساندترک و دیگر محتویات مشابه هم مهیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی