ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست هولولنز مایکروسافت از پایان ماه جاری میلادی وارد چین می شود

حدود یک سال پس از آغاز ارسال کیت های هولولنز برای توسعه دهندگان ساکن در ایالات متحده و کانادا، مایکروسافت اکنون آماده است تا سرزمین اژدهای سرخ را نیز به قلمرو این گجت هولوگرافیک / ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۰

حدود یک سال پس از آغاز ارسال کیت های هولولنز برای توسعه دهندگان ساکن در ایالات متحده و کانادا، مایکروسافت اکنون آماده است تا سرزمین اژدهای سرخ را نیز به قلمرو این گجت هولوگرافیک / واقعیت ترکیبی اضافه کند. امروز در جریان روز دوم کنفرانس توسعه دهندگان بیلد، «الکس کیپمن» اعلام کرد هولولنز تا انتهای ماه جاری به چین خواهد رسید.

مایکروسافت، چین را بزرگ ترین بازار واقعیت مجازی جهان می داند

با این حساب، هدست هولولنز هم اکنون در 9 کشور جهان در دسترس علاقه مندان قرار دارد، اما مایکروسافت معتقد است چین «بزرگ ترین بازار جهان برای فناوری واقعیت مجازی» محسوب می شود و بنابراین از اهمیت بسزایی در نزد ردموندی ها برخوردار است. کیپمن در جریان این مراسم اعلام کرد تاکنون بیش از 22 هزار توسعه دهنده در سرتاسر دنیا، بالغ بر 70 هزار کاربرد مفهومی و انقلابی را برای هولولنز پیشنهاد داده اند.

گفتنیست هولولنز نخستین گام بزرگ و البته گران قیمت مایکروسافت در جهت نیرو بخشیدن به فناوری واقعیت ترکیبی به شمار می رود، و حالا آنها قصد دارند همین راه را با هدست های ارزان قیمت تر نیز ادامه دهند که توسط کمپانی های ثالث همچون ایسر و اچ پی ساخته می شوند. مایکروسافت امروز از کنترلرهای حرکتی جدیدش نیز رونمایی کرد که برای هدست های واقعیت ترکیبی ویندوز طراحی شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی