ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت می گوید تقریبا 1000 اپلیکیشن دسکتاپ به ویندوز استور منتقل شده اند

شب گذشته کنفرانس توسعه دهندگان بیلد 2017 مایکروسافت کار خود را رسما آغاز کرد و طی آن، ردموندی ها اخبار و اطلاعات بسیاری را در اختیار مخاطبین توسعه دهنده خود قرار دادند. از آمار شگفت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

شب گذشته کنفرانس توسعه دهندگان بیلد 2017 مایکروسافت کار خود را رسما آغاز کرد و طی آن، ردموندی ها اخبار و اطلاعات بسیاری را در اختیار مخاطبین توسعه دهنده خود قرار دادند.

از آمار شگفت انگیز مایکروسافت طی سال های اخیر گرفته تا شعارهایی برای آینده و گام هایی در این راستا. اما یکی دیگر از این آمارهای جذاب، حضور 1000 اپلیکیشن تبدیل شده برای دسکتاپ روی استور ویندوز است. همچنین مایکروسافت قرار است تمامی برنامه های آفیس 2016 را به ویندوز استور بیاورد.

طی یک جلسه تحت عنوان «اپلیکیشن های دسکتاپی خود را با استفاده از Desktop Bridge به UWP و استور ویندوز بیاورید»، مایکروسافت گفت که دو سوم کلا اپلیکیشن های Win32 می توانند بدون هیچ تغییری از طریق Desktop Bridge تبدیل شوند.

مایکروسافت قرار است تمامی برنامه های آفیس 2016 را به ویندوز استور بیاورد.

در حقیقت، حالا بیش از 480 هزار رابط برنامه نویسی اپلیکیشن Win32 وجود دارد که بسیاری از آن ها توسط هیچ کسی استفاده نمی شود و بسیاری دیگر نیز فقط توسط یک اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته اند. برخی از آن ها قدمتی به اندازه دهه 80 میلادی دارند.

در دهه 80 میلادی، امنیت اطلاعات اهمیت بالایی نداشت ولی هر چه جلوتر آمدیم و دنیای کامپیوترها بیش از پیش به هم متصل شد، امنیت نیز به یکی از موارد کلیدی تبدیل شد. پلتفرم هایی که بر اساس امنیت ساخته نشده بودند، حالا باید بر این اساس تغییر کنند و به همین دلیل بحث Desktop Bridge به میان می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی