ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصویر جدیدی منتسب به Red Dead Redemption 2 فاش شد

روز گذشته شخصی در انجمن گفتگویی مرتبط به شرکت راک استار تصویری را بدون هیچ توضیح اضافه ای منتشر کرد که گمان می رود به بازی Red Dead Redemption 2 مرتبط باشد. بسیاری از کاربران معتقدند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

روز گذشته شخصی در انجمن گفتگویی مرتبط به شرکت راک استار تصویری را بدون هیچ توضیح اضافه ای منتشر کرد که گمان می رود به بازی Red Dead Redemption 2 مرتبط باشد.

بسیاری از کاربران معتقدند که این تصویر واقعی نیست و دلایل خودشان را هم برای اثبات این موضوع دارند. برخی دیگر نیز می کوشند تا ثابت کنند تصویر واقعی است. در نظرسنجی این انجمن، تقریبا تعداد موافقین و مخالفین با یکدیگر برابر هستند.

تصویر را در زیر مشاهده می کنید:

همانطور که مشخص است، عکس از نمایشگری در حال اجرا گرفته شده که این موضوع می تواند رنگ های بی رمق و کیفیت پایین تصویر را توجیه کند. یک دلیل دیگر برای نپذیرفتن این عکس، تاریخ عضویت شخصی است که عکس را آپلود کرده. از عضویت او هنوز 24 ساعت هم نگذشته.

با این حال، اگر هم تصویر واقعی باشد احتمالا شاهد یک ورژن ابتدایی هستیم که هنوز در آن بسیاری از موارد اصلاح نشده. راک استار به جز یک تریلر معرفی، نه حرفی در مورد Red Dead Redemption 2 به میان آورده و نه عکسی منتشر کرده.

احتمال می رود که راک استار با حضور در E3 2017، نمایشی در کنفرانس های مایکروسافت و سونی داشته باشد. احتمال نمایش بازی در کنفرانس سونی بیشتر است چون کاربران پلی استیشن 4 پیش از کاربران اکس باکس وان به برخی از محتواهای آنلاین بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است پاییز امسال برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و اکس باکس وان ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد هروی
    محمد هروی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    یه جا تا پاییز میاد یه جا میگن تا ۲۰۱۸ به تاخیر افتاده

  • Amir1991
    Amir1991 | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بي صبرانه منتظرشم

مطالب پیشنهادی