ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو اپلیکیشن از اتودسک و SAP راه خود را به ویندوز استور باز می کنند

همانطور که پیشتر در خبرها خوانده اید، مایکروسافت قصد دارد طی ماه سپتامبر سال جاری میلادی، آپدیت پاییزه Creators را برای ویندوز 10 عرضه کند که از زبان تازه معرفی شده فلوئنت دیزاین بهره می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۴۵

همانطور که پیشتر در خبرها خوانده اید، مایکروسافت قصد دارد طی ماه سپتامبر سال جاری میلادی، آپدیت پاییزه Creators را برای ویندوز 10 عرضه کند که از زبان تازه معرفی شده فلوئنت دیزاین بهره می برد. بعد از اعلام این خبرها، مایکروسافت حالا طی دومین کنفرانس توسعه دهندگان بیلد امسال خود از Windows 10 S رونمایی کرده؛ SKU تازه ای که به اجرای اپلیکیشن ها از ویندوز 10 محدود شده است.

Windows 10 S به صورت خاص -و نه انحصاری- حوزه های آموزشی را هدف قرار داده است. اما فارغ از اینکه مصرف کننده چه اهدافی را دنبال می کند، امکان دانلود و نصب اپلیکیشن ها از طریق ویندوز استور شکلی مهم تر از سابق به خود گرفته است.

اوایل سال جاری میلادی مایکروسافت اعلام کرد که اسپاتیفای به ویندوز استور می آید و امروز، خبر مشابهی درباره اپلیکیشن دسکتاپ آیتونز داد. اما افزون بر اسپاتیفای و آیتونز، حالا دو اپلیکیشن دیگر نیز راه خود را به این استور باز می کنند که مسلماً مورد توجه مشتریان سازمانی و صاحبان کسب و کار قرار می گیرد.

تابستان گذشته، اتودسک اپلیکیشن SketchBook خود را به مایکروسافت استور آورد که روی پلتفرم فراگیر ویندوز توسعه یافته بود. حالا اتودسک قرار است از این پلتفرم برای پشتیبانی از واقعیت ترکیبی ویندوز 10 در اپلیکیشن Stingray استفاده کند که نوعی موتور بازی سازی سه بعدی و نرم افزاری برای رندر همزمان تلقی می شود.

از طرف دیگر، شرکت شناخته شده حوزه نرم افزار، یعنی SAP هم قصد دارد اپلیکیشن تازه ای را طی ماه جاری میلادی به استور مایکروسافت بیاورد. اپلیکیشن SAP Digital Boardroom به عنوان نسل بعدی پرتال های هیئت رییسه معرفی شده که می تواند اطلاعات را از اپلیکیشن های تجاری استخراج کرده و منبعی واحد از اطلاعات برای مدیران فراهم آورد تا تجارت خود را به صورت همزمان اداره کنند.

مایکروسافت توضیح داده که این موضوع به SAP اجازه می دهد تا از سرمایه و محتویات وب خود برای هدف گذاری رو چندین پلتفرم استفاده کند و در عین حال، از منافع ادغام هرچه بیشتر با ویندوز 10 بهره مند گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من نفهمیدم اتودسک بالاخره چه نرم افزاریو به استور میاره؟؟؟؟؟ چرا ...‌‌‌

مطالب پیشنهادی