ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش فوری و اقساطى برلیانس H220

جدیدترین شرایط فروش فوری و اقساطی پارس خودرو برای انواع برلیانس، ساندرو، تندر و پارس تندر منتشر شد. برلیانس H220 همان مدل هاچ بك H230 محصول مشترك سايپا و شركت برليانس است كه با ظاهری ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

جدیدترین شرایط فروش فوری و اقساطی پارس خودرو برای انواع برلیانس، ساندرو، تندر و پارس تندر منتشر شد.

برلیانس H220 همان مدل هاچ بک H230 محصول مشترک سایپا و شرکت برلیانس است که با ظاهری قابل قبول حرف هاd جدیدd را در بازار ایران برای رقیبان خود خواهد داشت.

برلیانس H220 از یک موتور 4 سیلندر با حجم ١/۵ لیترو قدرت ١٠٢ اسب بخار برخوردار است. گیربکس این خودرو به صورت سفارشی در ٢ نمونه ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک انتخاب شده است که البته گونه اتوماتیک در واقع از سری AMT استفاده می کند که یک گیربکس دستی با عملگرهای خودکار محسوب می شود و عملکرد مناسبی در سبک و سنگین کردن دنده ها ندارد.

از تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل ذکر برلیانس H220 و H230 می توان به: ایربگ راننده و سرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، مجهز به سیستم پیشرفته ترمز EBD+ABS، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالا برهای برقی جلو و عقب ، سیستم صوتی و تصویری مجهز به ۶ بلندگو ، رادیو ، USBپورت ، CD PLAYER اشاره کرد .

شرلیط فروش برلیانس H220:

پارس خودرو برلیانس سری H200 اتوماتیک را ارزان ترین خودرو سدان اتوماتیک بازار معرفی می کند اما واقعیت این است که گیربکس نیمه اتوماتیک این مدل نمی تواند رضایت تمامی مشتریان را تامین کند.

فارغ از این مسئله البته ایمنی 4 ستاره ای برلیانس سری اچ 200 نسبت به مدل گران قیمت تر H320/H330 که هیچ گونه آزمون تصادفی را پشت سر نگذاشته است، شایسته تقدیر به نظر می رسد اما در سایر زمینه ها سری اچ 200 برلیانس برتری چندانی نسبت به رقبای خود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اشغاله ماشین نیست همچین اپشن میگه ایربک و ای بی اس ۴۰ ساله رو ماشین های اروپایی نصبه

  • eslami
    eslami | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اقای اشغال فروش بله اشغال کم بفرش نه خیر

  • haMed
    haMed | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    رپورتاژ آگهي ديگه؟

مطالب پیشنهادی