ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورایزن نخستین ساعت هوشمند خود را به نام Wear24 عرضه کرد

ورایزن (Verizon) امروز نخستین ساعت هوشمند خود با نام Wear24 را به بازار عرضه کرد. این ابزار پوشیدنی که بهمن ماه سال گذشته معرفی شد، قرار بود دو ماه پیش برای فروش آماده شود که ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

ورایزن (Verizon) امروز نخستین ساعت هوشمند خود با نام Wear24 را به بازار عرضه کرد. این ابزار پوشیدنی که بهمن ماه سال گذشته معرفی شد، قرار بود دو ماه پیش برای فروش آماده شود که این امر تا امروز به تعویق افتاد.

ساعت هوشمند ورایزن با طراحی ظریف و نمایشگر دایره ای 1.39 اینچی AMOLED، وزنی معادل 85 گرم و ضخامتی برابر 13.4 میلیمتر دارد و از استاندارد IP67 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند. 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی در کنار 768 مگابایت حافظه رم و چیپست اسنپدراگون 2100 Wear نیز نوید بخش تجربه کاربری خوب و روانی از Android Wear 2.0 خواهند بود.

اگرچه آخرین نسخه از نرم افزار گوگل برای ابزارهای پوشیدنی، بدون دستکاری آنچنانی توسط ورایزن، روی Wear24 عرضه می شود، اما شاهد حضور چند اپلیکیشن اختصاصی کمپانی تولید کننده و صفحه ساعت های اضافی در آن خواهیم بود. البته عدم حضور فناوری NFC و در نتیجه قابلیت Android Pay، می تواند برخی از مشتریان بالقوه را از خرید این ساعت منصرف کند.

دستگاه مورد بحث، از فناوری LTE برای استریم موزیک، استفاده از نقشه و برقراری تماس -از طریق شماره تلفن موبایل کاربر- بهره می برد. همچنین ورایزن مدعی است باتری 450 میلی آمپری Wear24 در شرایط ایده آل، 60 ساعت حالت استندبای و 18 ساعت کارکرد را تضمین خواهد کرد.

گفتنیست Wear24 در سه رنگ نقره ای، مشکی و رُز گُلد عرضه شده و با قیمت 349 دلار به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی