ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل یکی از موفق ترین استودیوهای سازنده بازی های واقعیت مجازی را خرید

یک ماه پس از زمانی که استودیوی Owlchemy با عرضه بازی واقعیت مجازی Rick and Morty دل عاشقان این سریال تلویزیونی را ربود، توسعه دهندگان استودیوی مورد اشاره خبری خوب برای به اشتراک گذاشتن با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

یک ماه پس از زمانی که استودیوی Owlchemy با عرضه بازی واقعیت مجازی Rick and Morty دل عاشقان این سریال تلویزیونی را ربود، توسعه دهندگان استودیوی مورد اشاره خبری خوب برای به اشتراک گذاشتن با طرفداران خود دارند؛ Owlchemy توسط گوگل خریداری شده است.

هیچ از یک دو طرف اعلام نکرده اند که پس از این خرید، استودیوی Owlchemy چه مسیری را خواهد پیمود، اما می توان با اطمینان گفت که برای سال های متمادی، شاهد عرضه بازی های واقعیت مجازی بیشتری از سوی آن خواهیم بود. گذشته از بازی ریک اند مورتی، Owlchemy با ساخت بازی «Job Simulator» هم شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده که نگاهی طنزآمیز به زندگی کاری مدرن دارد.

Job Simulator با موفقیت تجاری خوبی مواجه شد و در حال حاضر، روی تقریباً تمام پلتفرم های واقعیت مجازی در دسترس قرار گرفته است. ناگفته نماند که پیش از ظهور تکنولوژی واقعیت مجازی، استودیوی Owlchemy فعالیت های دیگری را نیز دنبال می کرد و بازی هایی مانند Super Ramen Bros و Smuggle Truck را برای iOS عرضه کرده بود. از سوی دیگر، پروژه Dyscourse این استودیو که یک بازی در ژانر بقا است نیز با موفقیت سرمایه لازم را در وب سایت کیک استارتر دریافت کرد.

تیم Owlchemy در حالی که مشغول تست هدست واقعیت مجازی والو و HTC، یعنی HTC Vive بود، ایده Job Simulator را توسعه داد. این استودیو در حال حاضر از صحبت درباره پروژه بعدی اش زیر چتر گوگل سر باز می زند، اما باید امیدوار بود که Owlchemy در تمام عناوین آتی اش، کماکان طنز معنادار و متفاوت خود را حفظ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی