ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Lighthouse آشنا شوید؛ دوربینی امنیتی که ساکنین منزل و حیوانات خانگی را می شناسد

شرکت Playground Studios که تاسیس و مدیریت عاملی آن برعهده اندی روبین، خالق اندروید است اخیراً دستیار خانگی تعاملی تازه ای به نام Lighthouse توسعه داده که به مراتب از رقبایش پیشرفته تر به حساب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

شرکت Playground Studios که تاسیس و مدیریت عاملی آن برعهده اندی روبین، خالق اندروید است اخیراً دستیار خانگی تعاملی تازه ای به نام Lighthouse توسعه داده که به مراتب از رقبایش پیشرفته تر به حساب می آید. این دستگاه با استفاده از سنسور سه بعدی، دوربین، دید کامپیوتری و یادگیری عمیق ماشینی برای درک آنچه در خانه شما می گذرد استفاده می کند.

دوربین امنیتی مورد اشاره می تواند تفاوت میان انسان ها و حیوانات خانگی، و نیز افرادی که در خانه زندگی می کنند یا در حال ایجاد مزاحمت هستند را تشخیص می دهد. هدف اصلی Playground از ساخت Lighthouse این بوده که صاحبان خانه، بدانند دقیقاً چه اتفاقی در چه زمانی در خانه شان افتاده است. به عنوان مثال با کمک موبایل هوشمندتان می توانید سوالاتی مانند «آیا کسی امروز سگ را به پیاده روی برد؟» یا «چه کسی از کودکان مراقبت کرد؟» را از دستگاه بپرسید و سپس Lighthouse ویدیوی مرتبط را به شما نشان می دهد.

علاوه بر این، می توانید فعالیت ها و اتفاقاتی که برایتان اهمیت دارند را به Lighthouse وارد کنید و سپس، اعلانات مربوط به آنها را دریافت نمایید. به عنوان مثال، دستگاه به شما می گوید که کودکان از مدرسه به خانه آمده اند یا اینکه در زمان مورد انتظار به خانه نرسیده اند. همچنین اگر Lighthouse حرکت شخصی ناشناخته را در منزل شناسایی کند، هشداری امنیتی برایتان می فرستند.

این محصول از همین حالا برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و عرضه اش در ماه سپتامبر سال جاری میلادی آغاز می شود. خود دستگاه به تنهایی 399 دلار قیمت دارد و به همراه اشتراک 12 ماهه تمام قابلیت هایی که در بالا به آنها اشاره شد به دست مشتریان می رسد. پس از این بازه 12 ماهه، کاربر باید به صورت ماهانه برای استفاده از این سرویس ها، 10 دلار بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی