ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی موبایل گوگل پیکسل 2 با دوربین دوگانه [تماشا کنید]

این روزها طرح های مفهومی زیادی را در منابع خبری می بینیم که پرچمداران آتی دنیای موبایل همچون آیفون 8، گلکسی نوت 8 یا وان پلاس 5 را نشان می دهند. به تازگی تیم خلاق ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

این روزها طرح های مفهومی زیادی را در منابع خبری می بینیم که پرچمداران آتی دنیای موبایل همچون آیفون 8، گلکسی نوت 8 یا وان پلاس 5 را نشان می دهند. به تازگی تیم خلاق Concept Creator به یکی دیگر از محصولات مورد انتظار سال جاری یعنی گوگل پیکسل 2 پرداخته و کانسپتی از آن را منتشر ساخته.

البته برخلاف بسیاری از رقبا، پیکسل 2 هنوز بسیار اسرارآمیز است و اطلاعات چندانی از آن فاش نشده؛ فعلاً فقط در مورد نام اصلی و نام رمز آن مطمئن هستیم، ضمن اینکه گوگل وعده عرضه آن را در پاییز سال جاری داده و همچنان در رده قیمتی پریمیوم قرار دارد.

به همین دلیل Concept Creator المان های اصلی نسل قبلی پیکسل را با پیشرفت های حوزه تکنولوژی و روند طراحی حال حاضر دنیای موبایل ترکیب کرده و به این طرح زیبا رسیده است. در این کانسپت می بینیم ماژول دوربین دوگانه هم در پنل پشتی و هم در قسمت جلویی حضور دارند، که با توجه به عملکرد خیره کننده دوربین نسل قبلی، باید منتظر نتایج هیجان انگیزی در پیکسل 2 هم باشیم.

گفتنیست این طرح نیز همانند اکثر پرچمداران سال جاری از جمله سامسونگ گلکسی اس 8، ال جی جی 6 و احتمالاً آیفون 8، نمایشگری تمام صفحه و با حداقل حاشیه در طرفین دارد. با این حال هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از این موبایل باقی مانده و احتمالاً طی هفته های آتی اخبار موثق تری را در مورد آن خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی