ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی Innotek تامین ماژول تشخیص چهره دوربین آیفون 8 را برعهده گرفته است

بنابر گزارش تازه ای که از سوی منابع کره ای منتشر شده، کمپانی LG Innotek ماژول های تشخیص چهره دوربین آیفون 8 را برعهده خواهد داشت و تاسیسات تازه ای را به محصولات اپل اختصاص ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

بنابر گزارش تازه ای که از سوی منابع کره ای منتشر شده، کمپانی LG Innotek ماژول های تشخیص چهره دوربین آیفون 8 را برعهده خواهد داشت و تاسیسات تازه ای را به محصولات اپل اختصاص داده است. این کارخانه جدید که خبر تاسیس آن طی ماه گذشته میلادی اعلام شد، ارزشی معادل 238.5 میلیون دلار دارد و تخمین زده می شود که سفارشات ابتدایی اپل، درآمدی 177 میلیون دلاری نصیب LG Innotek کند.

گفتنی است که LG Innotek پیشتر تامین ماژول های دوربین اصلی و دوگانه آیفون 7 پلاس را عهده دار بود؛ اما تاسیسات جدید شرکت از آن جهت مورد نیاز بوده که ماژول های تشخیص چهره آیفون 8، هم مربوط به دوربین جلو خواهند بود و هم اندازه ای کوچکتر نسبت به ماژول های آیفون 7 پلاس خواهند داشت.

آیفون 8 اپل -که با نام آیفون ادیشن هم شناخته می شود- قرار است از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی برخوردار باشد و دقت بالاتری نسبت به همین ویژگی در سایر موبایل های هوشمند، مانند گلکسی اس 8 سامسونگ که از تکنولوژی دوبعدی بهره می برد، با خود به ارمغان خواهد آورد.

آیفون 8 اپل قرار است از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی برخوردار باشد و دقت بالاتری نسبت به تکنولوژی دوبعدی گلکسی اس 8 دارد

تشخیص چهره سه بعدی یکی از ویژگی هایی بوده که از همان ابتدای انتشار شایعات و گزارش های مربوط به آیفون ادیشن به گوش رسیده است. علاوه بر این سنسور بیومتریک، از دیگر مشخصات قابل توجه دستگاه می توان به پنل نمایشگر OLED و 5.8 اینچی لبه تا لبه اشاره کرد و دکمه فیزیکی هوم هم جای خود را به دکمه ای مجازی می دهد.

از آن جایی ظاهراً اپل در تعبیه سنسور Touch ID داخل نمایشگر دستگاه با مشکلاتی مواجه شده، در شایعات آمده که احتمال دارد این کمپانی از خیر سنسور اثر انگشت گذشته و کاملاً روی سنسور بیومتریک تشخیص عنبیه چشم اتکا کند. اما این شایعات تا حد زیادی دور از ذهن به نظر می رسند و احتمالاً راهکار نهایی اپل، تعبیه Touch ID روی پنل پشتی و پشتیبانی همزمان از اسکنر عنبیه چشم خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    تازگیا این سبک طراحی مد شده و تقریبا تو همه محصولات از هر طبقه ای استفاده میشه. چه لوازم خونگی باشه و چه صوتی تصویری. همه چی داره به سمت ساده شدن، کم شدن کلیدها و زوائد اضافی و هوشمند شدن کامل پیش میره. به طوری که با یه کلید همه کاراتو بتونی انجام بدی. طراحی جی 5 با اینکه به نظر بعضی ها خوب نبود اما از نظر کارشناسا نه تنها نوآورانه و خلاقانه بود بلکه کلی هم جایزه برد. در وی 20 هم همین طور. اونم با یه کم تغییرات همون سبک طراحی رو استفاده کرد. سبکی که بدون شک برنده بوده. و در جی 6 هم با بهبود طراحی و رفع نواقص احتمالی برنده خواهد بود.

  • میلاد
    میلاد | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اپل هیچی از خودش نداره

    دوربینش رو که سونی میزنه
    ال سی دیش رو تا مدت ها شارپ میزد الان داده دست سامسونگ
    سی پی یوش رو که سامسونگ با یه شرکت چینی تولید میکنه
    حالا این هم از نقش الجی

  • M. Chapdast
    M. Chapdast | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    منکه از اپل خوشم نمیاد ولی در حیرتم از این طرفدارای سونی.
    دقیقا مثل کسایی شدن که چیزی برای باختن ندارن و بسیار خطرناک شدن.
    و پاچه هر برندی میگیرن
    بابا سونی همینه دیگه اینکه گذشته خوبی داشته درست ولی الان ته جدوله
    بهتره فن یه برند جدید بشین بجای اینکه با خوندن موفقیت اپل و سامسونگ هی بسوزین و نتونین کاری بکنین
    بجز منفی دادن

  • | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خدا کنه تاچ آی دی رو با سیب یکی کنه ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی