ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم عامل تایزن ساعت هوشمند سامسونگ
تکنولوژی

تایزن از نظر میزان محبوبیت در بازار ساعت های هوشمند اندروید را پشت سر گذاشت

بررسی های جدید نشان می دهد که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ فروش ساعت های هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن از مجموع ساعت های اندرویدی فراتر رفته است. تایزن تاریخچه ای طولانی و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

بررسی های جدید نشان می دهد که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ فروش ساعت های هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن از مجموع ساعت های اندرویدی فراتر رفته است.

تایزن تاریخچه ای طولانی و جالب دارد. این سیستم عامل متن باز چند بار تا مرز مرگ کامل پیش رفت، اما وقتی امتیاز آن به دست غول کره ای افتاده مسیر صعودی خود را بدون وقفه طی نمود و حالا در بازار نوظهور ساعت های هوشمند، پس از watchOS اپل جایگاه دوم را در اختیار دارد.

همان طور که در نمودار بالا ملاحظه می کنید، هنوز هم اپل حاکم بلامنازع این بازار با در اختیار داشتن سهمی ۵۷ درصدی است، در حالی که سهم سامسونگ با وجود شتاب رشد زیاد تازه به رقم ۱۹ درصد رسیده است.

بر کسی پوشیده نیست که سیستم عامل اندروید ویر آن طور که باید نتوانسته نظر تولید کنندگان فعال در این بازار را جلب نماید. علاوه بر این که هنوز هم پوشیدنی های هوشمند از جانب طیف وسیعی از کابران جدی گرفته نمی شوند. به همه این موارد می بایست انعطاف پذیری کمتر و قابلیت های شخصی سازی محدودتر اندروید ویر نسبت به تایزن را نیز اضافه کرد.

انعطاف پذیری بیشتر و قابلیت های شخصی سازی بهتر موفقیت تایزن را رقم زده است

گذشته از همه این ها، نمی بایست از مهارت های بازاریابی جهانی سامسونگ در دستیابی به چنین موفقیتی چشم پوشی کرد. به خصوص که کره ای ها به خوبی توانسته اند ظرفیت های ساعت های هوشمند تایزنی خود را با سایر محصولات سری Gear همگام سازی نمایند.

البته در این میان یک خطر نیز جایگاه تازه تایزن را تهدید می کند و آن کمبود اپلیکیشن های مناسب و جذاب نسبت به دو پلتفرم رقیب است. البته سامسونگ تلاش زیادی به خرج داده تا از راه های مختلف توسعه دهندگان را برای تولید نرم افزارهای بیشتر در این پلتفرم ترغیب کند. شاید اگر کره ای ها بتوانند تولید کننده های دیگر را نیز برای کوچ از اندروید به تایزن مجاب کنند، زمینه برای این تمایل بیش از پیش فراهم شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اپل با ios
    گوگل با اندروید
    مایکروسافت با Windows
    سامسونگ هم طبق آمار بعد از این سه تا ، چهارمین کمپانی پر سود هست و باید دور یا نزدیک شاهد سیستم اختصاصی تایزن یا اسم دیگه ای روی همه دیوایس هاش باشیم !!!

  • Rza.H
    Rza.H | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بابا سامسونگه دییگه، دست به خااک بزنه، طلا مییشه

  • alex
    alex | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کسی بلده که چطوری میشه نرم افزار های پولی را مجانی توی تایزن نصب کنه ؟ (خواهشا دوستانی که میخوان ایراد بگیرن اول برن لایسنس ویندوز و حق کپی رایت تمام فیلم هایی که تا الان دانلود کردن را پرداخت کنن بعد ایراد بگیرند)

  • alex
    alex | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دیجی اتو عزیز لطفا دوتا مشکل را توی سایتت رفع کن
    اول اینکه عکس های که برای مطالبت قرار میدی توی موبایل خیلی کوچیک هستند و قابلیت زوم را غیر فعال کردی
    دوم وقتی لاگین میکنیم با وجود اینکه توی پاپ آپ مشخصات کاربری را میزنیم بازم redirect یا هدایت میشه به صفحه پروفایل که هیچ جذابیتی نداره
    ممنون

مطالب پیشنهادی