ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر جدید HTC U 11، به پشتیبانی از فیلم برداری 360 درجه ای اشاره دارد

در حالی که تنها چند روز تا رونمایی رسمی از موبایل HTC U 11 باقی مانده، این کمپانی تایوانی کماکان به انتشار تیزرهای تبلیغاتی بیشتر ادامه می دهد. HTC اخیراً تیزری در کانال یوتوب خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

در حالی که تنها چند روز تا رونمایی رسمی از موبایل HTC U 11 باقی مانده، این کمپانی تایوانی کماکان به انتشار تیزرهای تبلیغاتی بیشتر ادامه می دهد. HTC اخیراً تیزری در کانال یوتوب خود منتشر کرده و از قابلیت تازه ای برای این پرچمدار رونمایی نموده که احتمالاً مورد توجه بسیاری از دوست داران تصویربرداری قرار خواهد گرفت.

در این ویدیویی یوتوبی، با قابلیتی به نام «360 Real-Life Recording» آشنا می شویم و چند موتور سیکلت را تماشا می کنیم که دایره ای کوچک شکل داده و در حال حرکت هستند. بدیهی ترین برداشتی که می توان از این ویدیوی داشت، پشتیبانی موبایل HTC U 11 از قابلیت فیلم برداری 360 درجه ای است.

متاسفانه در این ویدیو اشاره ای به چگونگی پشتیبانی HTC U 11 از فیلم برداری 360 درجه ای نشده است و قطعاً برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، باید تا روز 16 مه (26 اردیبهشت ماه) و رونمایی رسمی دستگاه منتظر باقی بمانیم. از طرف دیگر، گفتنی است که پرچمدار تازه تایوانی ها، اخیراً بنچمارک GFXBench را نیز پشت سر گذاشته که یکبار دیگر مشخصات سخت افزاری آن را مشخص کرده است.

بنابر لیست این پایگاه داده، HTC U 11 از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 2560x1440 بهره می برد و چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام در نقش قلب تپنده اش ظاهر می شود. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 11 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K، دوربین جلوی 15 مگاپیکسلی و اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • sajjadmh
    sajjadmh | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این فیلم به قابلیت ضبط صدای 360 درجه توی فیلمبرداری اشاره داره نه فیلم برداری.... لحظه شماری شروع شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی